To je također i razlog zašto je vlasnik jednog Koenigsegga odlučio svoj automobil staviti baš u njihove ruke. Spomenuti vlasnik očigledno nije bio u potpunosti zadovoljan sa snagom svog egzotičnog automobila iz Švedske te je želio poboljšati upravljivost i osvježiti izgled automobila. Nakon što se pojavila nova Agera odjednom se Koenigsegg prošle generacije čini nekako zastarjelim.
Pročitajte i ovo
Traje očevid
Vozio neregistrirani motor u Poreču i pao: Zadobio teške ozljede i liječnici mu se bore za život
Priveden je
Jurnjava po Splitu: Zaustavljen jer nije nosio kacigu, policija ispod sjedala pronašla pravi ulov
Obzirom da V8 jedinica snagu crpi iz dva super punjača, prvi korak bio je podesiti dvije Rotrex jedinice. Uz malu pomoć proizvođača, podešen je omjer brzina te je nakon promjena na 'hardveru' uslijedio i novi 'softver' tj. nova ECU mapa. Cilj je bio povećati izlaznu snagu, a da se pritom zadrži široka krivulja okretnog momenta u cijelom rasponu okretaja. S novim omjerom brzina motor doseže maksimalni okretni moment pri nižim okretajima.
Kako bi osigurali dugovječnost i pouzdani rad dva super punjača, maksimalni broj okretaja u minuti smanjen je na 7.200. Stari 6-stupanjski mjenjač u potpunosti je rastavljen i prerađen.
Konačani rezultat je full boost već od 3.700 o/min pa sve do 6.000 okretaja te maksimalna snaga od 891 KS. Iako je maksimalna brzina nešto manja nego ranije (s prijašnjih 394 km/h na 390 km/h), samo ubrzanje i upravljivost su znatno bolji, zapravo fenomenalni. Auto lovi 100 km/h za 3,2 sekunde, od 0-200 km/h stiže za 9,7 sekundi, a na 300 km/h će doći u 23 sekunde.
Napravljene su i dodatne izmjene na vanjskom i unutarnjem izgledu automobila. Promijenjeni su kotači koje karakteriziraju detalji u ugljeno crnoj boji. Moderniziran prednji kraj s pomoćnim svjetlima sada više nalikuje novijim CCR modelima, a bogato korištenje Alcantare u putničkoj kabini podarilo je automobilu malo luksuzniji osjećaj.
Redizajnirana središnja konzola postala je dom novom infotainment sustavu preko kojega se prikazuje slika sa stražnje kamere. Iz sigurnosnih razloga ugrađen je TPM (tyre-pressure monitoring) sustav koji obavještava vozača o tlaku i temperaturi guma prikazom podataka na komandnoj ploči.
Edo Competition uspio je poboljšati ovaj iznimno rijedak i luksuzan automobil finim detaljima ne umanjujući pritom jedinstven karakter Koenigsegga. Međutim, najimpresivnije je agresivno ubrzanje kojemu nema premca čak ni u svijetu superautomobila.
Ovaj tuning paket vlasnika će stajati oko 40.000 eura, što u principu zvuči 'jeftino' za milijun eura vrijedan automobil.