Zadnji Golf cabrio bio je Golf treće generacije koji je bio predstavljen 1993. godine.
Estetski gledano, novi VW kabriolet ne razlikuje se mnogo od svoje hatchback inačice s troja vrata, ali ipak ima svojstven stilski izričaj s novim stražnjim krajem, nižom linijom krovišta i više nakošenim prednjim vjetrobranskim staklom, a označite li bi-xenon svjetla na popisu dodatne opreme, mali kabriolet izgledat će još dinamičnije.
Pročitajte i ovo
TEST
Pogledajte ove brojke i dva puta razmislite želite li voziti 200 km/h!
INSIDER
Više nije tajna – ovo su svi Volkswagenovi modeli do 2022. godine
Stražnji LED svjetlosni sklopovi poput onih na GTI-u dio su osnovne opreme kao i mnogi sigurnosni elementi poput ADRB-a (automatically deploying roll-over bar), prednjih zračnih jastuka, bočnih zračnih jastuka u visini glave i trupa, zračnih jastuka za koljena za vozača i elektronske kontrole stabilnosti (ESP).
Ovo je ujedno i jedan od najtiših kabrioleta na tržištu. Za ovaj umirujući osjećaj tišine zaslužan je novi platneni krov koji koristi hidrauliku za otvaranje tj. zatvaranje (za to mu je potrebno samo 9.5 sekundi) a spomenute operacije mogu se izvoditi pri brzinama do 30 km/h.
Ponuda pogonskih agregata uobičajeno je bogata sa čak šest jedinica s direktnim ubrizgavanjem i turbo punjačem u rasponu od 105 KS (77 kW) do 210 KS (155 kW). Četiri benzinska agregata (TSI) i jedan dizelski (TDI) dostupni su s DSG sustavom prijenosa s dvije spojke, dok su tri jedinice dostupne i s vrlo štedljivom BlueMotion tehnologijom. Koliko je zapravo štedljiv novi Golf Cabriolet govori podatak da novi kabrio s 1.6-litrenim TDI motorom i 105 KS s integriranom BlueMotion tehnologijom troši samo 4.4 l/100km (pri čemu emisija CO2 iznosi 117 g/km).
Za njemačko tržište (a vjerovatno i dalje) VW će uz novi Golf Cabriolet nuditi četiri paketa opreme:
Performance (Vienna kožne presvlake, sportska sjedala, papučice od nehrđajućeg čelika, dinamična svjetla u zavojima, maglenke s kromiranim okvirom, Licht&Sicht Paket, radio uređaj RCD 310)
Design&Style (sportska prednja sjedala, presvlake u Alcantara koži, trokraki kožni upravljač u kombinaciji s papučicom mjenjača i ručnom kočnicom također presvučenom u kožu, ukrasni detalji od kroma, papučice od nehrđajućeg čelika)
Technik (Light Assist sustav kojime se u uvjetima potpune tame te pri brzinama iznad 60 km/h automatski aktiviraju duga svjetla a pri susretu s drugim vozilom ista se prilagođavaju / zatamnjuju kako ne bi ugrozili sigurnost drugih sudionika u prometu, ParkPilot, multifunkcionalni zaslon 'Plus', Licht&Sicht Paket)
Komfort (naslon na ruke između vozačevog i suvozačevog sjedala, zaštita od turbulencije zraka, 12-voltna utičnica u prtljažniku za punjenje laptopa ili mobitela, te tempomat za duža putovanja).
A postavlja se pitanje šta će se onda dogoditi s Eosom? Spomenuti kabriolet koji je modelski više srodan Jetti i dalje će se proizvoditi zajedno s Golf Cabrioletom (da ne spominjemo i novu Bubu kabrio koja bi trebala stići ove godine).
VW Eos ima veću ukupnu dužinu od Golf Cabrioleta iako zadržava isti međuosovinski razmak što znači da u unutrašnjosti nalazimo iste dimenzije. Jedna očigledna razlika jest da Eos ima tvrdi pomični krov dok se s novim Golf Cabrioletom vraća upotreba platnenog krova. S pomičnim krovom od tkanine, kompromisi u pogledu zapremnine prtljažnog prostora bili su minimalni.
Novi Golf Cabriolet kreće u prodaju u Njemačkoj ovih dana s početnom cijenom od 23.625 eura.
Nama je i dalje nekako najbolji Golf I cabrio (prodan u skoro 390.000 komada). Malo stariji čitatelji mogu se prisjetiti filma iz 1988. 'Vozačka dozvola', s Coreyjem Haimom i Heather Graham, koja je glumila djevojku po imenu Mercedes. Tamo smo se divili njenom bijelom Golfu cabrio.