Osvježeni Nissan GT-R će biti dostupan u dvije nove varijante (Club Track, Egoist), odnosno njih šest ukupno, uključujući Pure edition, Black edition, Premium edition i SpecV, koji dolaze nešto kasnije.
Jedna od najznačajnijih novosti vezanih uz osvježeni Nissan GT-R za 2011. godinu svakako se odnosi na poboljšana aerodinamička svojstva karoserije. Osvježena se Godzilla, naime, može podičiti nižim koeficijentom otpora zraka koji sada iznosi 0.268 Cd (aktualni model 0.272 Cd), te je kao takav jedan od najnižih u klasi.
Pročitajte i ovo
Sportski Leaf sa stražnjim pogonom
Nissan Esflow koncept
Na zahtjev javnosti
Honda potvrdila nastavak razvoja novog NSX-a
Nadalje, istaknimo dnevna svjetla izvedena u LED tehnologiji, integrirana u revidirani prednji odbojnik, koji sada usmjerava veću količinu zraka prema kočnicama i ostvaruje 10% veći downforce, baš kao i onaj stražnji. Tu je i difuzor nešto većih dimenzija.
Nissan GT-R za 2011. godinu će biti dostupan uz novi set kotača tvrke Rays, koji je čak 12 kg lakši od onog na aktualnom modelu. Naplatci će biti dostupni u dvije boje (Hyper Blue Black, Hyper Titanium). Automobil je položen ne temeljito revidiran ovjes, a u SpecV izvedbi standardno dolazi opremljen dobro poznatim, ali i dodatno poboljšanim Dunlop SP SPORT MAXX GT 600 DSST CTT pneumaticima.
Unutrašnjost automobila krasi novooblikovana instrumentna ploča, zatim središnji greben s umecima od ugljičnih vlakana, volan na kojemu se nalazi novi GT-R logotip, prekidači izvedeni u mat crnoj boji, kvalitetniji šavovi, udobnija sjedala s izraženijom bočnom potporom, i drugo.
Za pokretanje automobila zadužen je dobro poznati 3.8-litreni twin-turbo V6 agregat, koji se ovom prilikom krije ispod crvenog poklopca i razvija 530 konjskih snaga te 612 Nm okretnog momenta dostupnih u području između 3200 i 6200 o/min. Usporedbe radi, model na zalasku isporučuje 485 ks pri 6400 o/min, te 588 Nm momenta dostupnih u rasponu od 3200 do 5200 o/min. Dodatna snaga izvučena je povećanjem tlaka turbine, podešavanjem tajminga ventila, te rekalibracijom softvera.
Usprkos većoj snazi, GT-R u kombiniranim uvjetima troši manje goriva i emitira manje C02 u atmosferu od aktualnog modela. Prosječna potrošnja spuštena je na 11.7 l/100 km. Smanjenoj potrošnji automobila doprinosi i takozvani 'Save' režim rada, čija zadaća je optimizacija upotrebe okretnog momenta i prilagođavanje izmjena prijenosa tijekom vožnje na otvorenim prometnicama.
Ekskluzivna edicija Egoist nudi izbor između 20 boja interijera, raskošna sjedala, Bose zvučni sustav, stražnji spojler od ugljičnih vlakana, posebne naplatke tvrtke Rays, te ispušni sustav izrađen od titana... dok je Club Track namjenjen ljubiteljima Grobnika, Nürburgringa i sličnih staza.
Novi GT-R več je stigao na japansko tržište, dok se u sjevernoameričkim i europskim salonima može očekivati tijekom veljače 2011. godine.
Za Nissan GT-R Pure edition u Japanu će biti potrebno izdvojiti 77.135 eura, dok će nešto skuplji GT-R Black edition stajati 82.538 eura. Za Nissan GT-R Premium edition bit će potrebno izdvojiti 83.842 eura, za GT-R Egoist 133.086 eura, a za monstruozni GT-R SpecV čak 139.737 eura!