Miroslav Felgr, osnivač tvrtke FGR sa sjedištem u Češkoj, rekao je još 2004. godine da želi napraviti motocikl s pravim zvjerskim motorom. Tada se spojio s inženjerom imena Oldrich Kreuz i rad na motoru je službeno počeo.
Pročitajte i ovo
Zadaju muke službama i policiji
VIDEO Nestvarni prizori s nabujalih rijeka: Svi su ogorčeni zbog onog što ovi ljudi čine u vrijeme poplava
silovite poplave
VIDEO/FOTO Dramatične snimke: Kataklizma u dijelovima Europe
Došla je 2008. i Kreuz je završio posao na motoru. Konačni rezultat? Atmosferski V6 motor obujma 2.442 ccm s tekućim hlađenjem i cilindrima postavljenim pod kutom od 90 stupnjeva koji proizvodi 240 KS i 204 Nm okretnog momenta. Sam agregat teži 107 kg i ima potrošnju od 6.7 litara. Korištenjem karbonskih vlakana gdje god je bilo moguće težina je maksimalno smanjena i motocikl u konačnici teži 270 kilograma.
FGR je za projekt izrade svog V6 motocikla dobio potporu češkog Ministarstva industrije i trgovine. S njihovom (financijskom) potporom iza leđa, FGR je raspisao natječaj kojim se tražio dizajner motocikla. Čak 45 dizajnera prijavilo se na natječaj. Između nekoliko finalnih kandidata odabran je Stanislav Hanuš, koji je Midalu 2500 V6 udahnuo život.
FGR za sada nije objavio cjenik, ali možemo pretpostaviti da će biti poprilično skup, pogotovo kad uzmemo u obzir da će se prvi proizvodni motocikl za ovu tvrtku pojaviti u vrlo limitiranoj seriji, točnije šest komada u prvoj godini proizvodnje.
Testiranje prototipa biti će dovršeno ove godine, a nakon toga kreće prodaja i sudjelovanja u raznim moto utrkama diljem svijeta. Mrak!!!