Pročitajte i ovo
Jedan od najuspješnijih CEO-a
Bolest okončala karijeru jednog od najmoćnijih ljudi autoindustrije
INSIDER
Automobilske predrasude - što ljudi misle o vama ako vozite BMW, Fiat ili Hondu?
Riječ je o automobilu koji se temelji na Mazdi MX-5 i koji je isprva trebao nositi značku Alfa Romea, no vremenom su u Fiatu odlučili kako će alfinu značku moći nositi samo automobili proizvedeni u Italiji pa je ovaj "Japanac" morao biti prebačen u fiatovu modelnu obitelj.
Proporcije fiatovog modela su gotovo identične onima modela MX-5, a novost su u potpunosti nove karoserijske površine. Interijer i vozaču orijentirani kokpit pak jasno daju do znanja gdje se nalaze korijeni ovog automobila.
Odmah nakon premijere američke verzije Fiat je objavio i prve fotografije europske izvedbe (prve u galeriji), a između njih se mogu vidjeti manje razlike u dizajnu svjetala i sl, no postoje i određene tehnička razlikovanja.
Naime, obje će verzije pokretati 1,4-litreni MultiAir Turbo benzinski motor, no europski će model biti neto slabiji od onog američkog. Točnije, "naša" će verzija razvijati snagu od 104 kW, odnosno 141 KS i najveći okretni moment od 240 Nm, dok će Amerikanci dobiti izvedbu snage 119 kW, odnosno 162 KS te najvećeg okretnog momenta od 249 Nm.
U svakom slučaju pogon na stražnje kotače i relativno mala masa od tek nešto više od jedne tone bi ovaj automobil trebali učiniti vrlo agilnim i zabavnim vozilom.
Za sada znamo i kako će američka verzija biti dostupna sa standardnim 6-stupanjskim ručnim te opcijskim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, no nije poznato i hoće li opcijski automatik biti ponuđen i u Europi. Pretpostavlja se da hoće.
Dolazak ovog automobila europska tržišta je zakazan polovicom iduće godine, a iz Fiata je već potvrđeno kako će ponuda biti proširena Abarth izvedbom. Ovu bi performance verziju trebao pokretati 1.75 TB pogonski stroj snage oko 200 KS, a veća snaga će biti popraćena dorađenim ovjesom, kočničkim sustavom i upravljačem, kao i agresivnijim aero kitom.
Više o ovom automobilu nakon što stignu detaljniji podaci o europskoj verziji.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.