Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Snažnije i lakše

Ferrari predstavio F12tdf

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Sukladno ranijim najavama Ferrari je upravo predstavio svoj novi automobil, odnosno novu izvedbu modela F12 koja nosi oznaku F12tdf (Tour de France).

 

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna KLASIK Ferrari, Monaco i Schumacher u istoj rečenici – moderna umjetnost na prodaju! Slika nije dostupna PETROLISTI Forza Ferr... Alfa Romeo! Tko pobjeđuje u drift dvoboju između Vettela i Räikkönena?

Riječ je dakako o vozilu koja će biti proizvedeno u ograničenoj seriji od 799 primjeraka i čija će za sada još uvijek nepoznata cijena zasigurno biti puno veća od one standardne verzije.

U odnosu na standardni model F12tdf će svojim kupcima ponuditi unaprijeđeni motor, aerodinamička svojstva te ukupna vozna svojstva, no krenimo redom.

Srce i duša ovog automobila je dorađeni V12 obujma 6,2 litre koji će razvijati snagu od 574 kW, odnosno 780 KS pri 8500 o/min te najveći okretni moment od 705 Nm pri 6750 o/min. To je 29 kW, odnosno 40 KS te 15 Nm više od standardnog modela.

Spomenuta snaga i moment se na kotače prenose putem unaprijeđenog F1 DCT mjenjača koji će ponuditi 6% kraće prijenosne omjere te 30% brže izmjene stupnja prijenosa prema višoj, odnosno 40% brže prema nižoj brzini.

Također treba reći kako je zbog značajnije upotrebe ugljičnih vlakana asa automobila smanjena za 110 kg, a zahvaljujući svim navedenim doradama F12tdf će do 100 km/h ubrzati za 2,9 sekundi, do 200 km/ za 7,9 sekundi, dok će mu se najveća brzina kretati iznad 340 km/h. Ferrarijevi testni vozači su s njim odradili krug na Fioranu za 1 minutu i 21 sekundu, što je sjajan rezultat.

Nadalje, recimo kako je F12tdf opremljen inovativnim sustavom upravljanja na stražnjim kotačima pod nazivom Virtual Short Wheelbase, koji je integriran s drugim sustavima aktivne kontrole vozila, a koji omogućuje odličnu odzivnost upravljivih stražnjih kotača što dodatno povećava stabilnost vozila pri visokim brzinama. Brzine prolaska kroz zavoje su veće i zbog dodatnog povećanja downforcea i to za čak 87%.

Novost su novi stražnji difuzor, stražnji spojler (60 mm dulji i 30 mm viši) i sl, a tu su i novi kotači dimenzija 275/35 R20 sprijeda i 315/35 R20 otraga.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene