Pročitajte i ovo
Nije samo mama velikodušna
Bartulica o Ferrariju i magarcu, otkrio čiji je te poručio: "Reći ću vam i zašto je baš crveni"
"To je too much"
Glavni tajnik DP-a: "Prvo sam mislio da je šala"
Prije svega iz Ferrarija navode kako je ovo njihov do sada najsnažniji model sa središnje smještenim V8 motorom te sklopivim tvrdim krovom. Također, ovo je i "najaerodinamičniji ferrarijev Spider" do sada.
Prostorni okvir ovog automobila ja izrađen od 11 različitih aluminijskih legura uparenih s drugim lakim materijalima poput magnezija. To omogućuje istu torzijsku krutost i čvrstoću kao kod modela 488 GTB odnosno 23%-tno poboljšanje ovih rezultata u odnosu na prethodnika.
Tvrdi sklopivi krov se podiže, odnosno spušta u dva preklapajuća dijela i za te mu je operacije potrebno 14 sekundi. Stražnji stakleni deflektor zraka je moguće postaviti u tri položaja ovisno o željama vozača, a moguće ga je u potpunosti spustiti i kada je krov podignut.
Ferrari 488 Spider pokreće isti 3,9-litreni V8 bi-turbo kojeg koristi i 488 GTB, a koji razvija snagu od 670 KS, odnosno 493 kW pri 8000 o/min te najveći okretni moment od 670 Nm pri 3000 o/min. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 3 sekunde, dok će do 200 km/h ubrzati za svega 8,7 sekundi.
Početak prodaje, odnosno prve isporuke bi trebale uslijediti već do kraja ove godine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.