Novi Ford Focus RS trebao bi se na tržištu pojaviti početkom 2015. godine a dok čekamo novi model uživajmo u starom dobrom RS-u u izvedbi A. Kahn Designa.


Čim je Ford Focus lansiran 1998. godine, postao je jedan od vodećih modela u svojoj klasi a od tada njegovi rivali dolaze i odlaze s višim ili manjim stupnjem anonimnosti ili uspjeha. Sada je u prodaji treća generacija Focusa a dok čekamo izlazak nove generacije Focus RS modela, malo smo se prisjetili prošlog modela RS-a.

Vezani članci Slika nije dostupna Stiže osvježeni Ford Focus RS Slika nije dostupna Amateri na trkaćoj stazi

Temeljen na verziji normalnog Focusa, performansna gradska zvijer zvana Focus RS prodavao se kao lud i tko god ga je kupio, teško da će ga ubrzo prodavati, iako se tu i tamo mogu pronaći rabljeni primjerci.

Jedan takav nedavno se pojavio na tržištu a ovaj konkretan primjerak posebno je atraktivan zato što je vrijeme nedavno provodio u garaži britanskog tunera Afzal Kahna i njegove tvrtke A. Kahn Design. A. Kahn Design uredio je ovaj Ford Focus RS toliko dobro da bismo lagano mogli reći da se radi o kolekcionarskom primjerku.

Lijepo osvježenje nakon upadljve narančaste boje karoserije definitivo je Diamond White bijela boja koja je ispala savršen odabir za Ford Focus RS naglašavajući mišičave konture automobila i razne sitne detalje, kako aerodinamičke tako i stilske. Ford Focus RS by Kahn može se naručiti u bilo kojoj boji koju možete zamisliti, tako da, recimo, možete dobiti automobil u bilo kojoj boji koju odaberete i interijer presvučen u tkaninu ili kožu iste boje poput svog najdražeg naslonjača ili najdražeg para traperica, ovisno o ukusima.

Ovaj konkretan primjerak ima mnoštvo jedinstvenih elemenata poput A. Kahn Design Cosworth 19-inčnih naplataka, elemenata izvedenih u satenski crnoj boji poput rešetki na prednjem kraju, otvora za zrak na poklopcu motora, otvora iza prednjih lukova kotača, i masivnog krila na stražnjem kraju.

►►►   Novi Focus RS dolazi tek 2015.

U unutrašnjosti se posebno osjeti Kahnov štih s ekskluzivnim Recaro sjedalima u kombinaciji plave kože i sive Alcantare dodatno naglašene kontrastnim prošivima.

Za pogon ovog, sada već starog Focus RS zadužen je fenomenalni 2.5-litreni motor s pet cilindara koji u slučaju Kahn Designa dostavlja 325 KS (serijski model ima 305 KS) jer je britanski tuner promjenio ispušni sustav. U takvom izdanju ovaj RS ubrzava do 100 km/h ispod 6 sekundi uz maksimalnu brzinu od 274 km/h.

S cijenom od 20.875 britanskih funti (23.985 eura) i tek malo više od 70.000 prijeđenih kilometara, ovaj biserno bijeli Ford Focus RS u izvedbi A. Kahn Designa, doista je zanimljiva ponuda.

Odmah da dodamo par informacija vezano uz novi model RS-a. Pod poklopcem sljedeće generacije Focus RS-a biti će proizvođačev novi 2.3-litreni četverocilindrični motor s turbo punjenjem s oko 330 KS. Novi Fordov četverocilindrični motor koristiti će najnoviju tehnologiju turbo punjača i sustava izravnog ubrizgavanja koje će značajno smanjiti potrošnju goriva što je oduvijek bila bolna točka performansnih varijanti Ford Focus modela.

Tu i vidimo jedini problem novog RS-a jer nam je jako žao starog motora, dobro poznatog Volvo 2.5-litrenog motora s pet cilindara. Taj motor bio je 'duša' Focusovih performansnih varijanti ma kolika potrošnja goriva bila! Što nam sve ovi 'zeleni' rade!!!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju