Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Dodatnih 125 KS za Toyotu GT86

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Gazoo Racing službeno je objavio prve detalje o svom novom ''GRMN Sports FR Concept PLATINUM'' modelu na bazi Toyote GT86.

Novi koncept službenog Toyotinog tunera temelji se na prethodno predstavljenom GRMN Sports FR Conceptu, sada s oznakom Platinum, koji se bazira na fenomenalnom Toyota GT86 modelu. Ublaženi dizajn i skroman pogonski agregat serijskog modela glavni su razlozi ovog koncepta.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži? Slika nije dostupna Volvo Sport P1900 Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?

Serijski GT86 izrađen je na novoj platformi s visoko aerodinamički oblikovanom karoserijom. Umjesto ugradnje teškog pogonskog sklopa velike zapremnine, Toyota se na kraju odlučila vratiti svojim sportskim korijenima te su u GT86 ugradili kompaktan, prednje smješten benzinac koji pogoni stražnje kotače. Ovaj četverocilindrični boxer motor dostavlja 197 KS pri 7.000 o/min uz maksimalan okretni moment od 205 Nm dostupnih pri 6.600 o/min.

Tu na snagu stupa Gazoo Racing. Ugradnjom jednog turbo punjača i jednog superpunjača kao ispomoć boxer motoru te doradom nekih drugih komponenti, ukupna izlazna snaga tako je podignuta na 325 KS uz prateći maksimalan okretni moment od 431 Nm. Snaga se šalje na stražnje kotače putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača a na popisu noviteta nalazi se i mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem.

►►►   E, ovo je vozilo budućnosti - Toyota Fun-Vii

►►►   Toyota predstavila hibridni roadster GRMN

Što se tiče dizajna, Gazoo Racing revidirao je prednji kraj gdje uočavamo nove prednje svjetlosne sklopove s LED trakama, ventilirani poklopac motora i branik, dok se na stražnjem kraju također nalaze revidirani stražnji svjetlosni sklopovi, redizajnirani branik s difuzorom i osvježenim izgledom poklopca prtljažnika koji udomljuje masivno aerodinamičko krilo.

Vanjske promjene uključuju i šire i ventilirane prednje i stražnje lukove kotača s novim pragovima a dojam zaokužuju 18-inčni alu naplatci omotani gumama dimenzija 245/40 sprijeda i 265/35 straga. Gazoo Racing poradio je i na ovjesu i kočnicama.

Unutrašnjost je opremljena sa zaštitnim kavezom, dodatnim instrumentima uključujući i mjeračem pritiska punjenja (boosta), mjerač temperature vode, temperature ulja, te bijelim kožnim sjedalima s pojasevima u četiri točke.

Još uvijek nije poznato da li će službeni Toyotin tuner ponuditi ovaj koncept u serijskom proizvodnom obliku a do tada uživajte u video prilogu!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene