Nikad nije najbrža niti najljepša ali Vette ima posebno mjesto u mislima petrolističkih entuzijasta


Vette, kako joj tepaju, gotovo sigurno je najbolji američki automobilski proizvod. Sa svakom novom generacijom bliže je europskim i japanskim metalnim vozačkim herojima.

Jučer predstavljena ZR1 verzija, tehničkim podacima iz prometne dozvole zaslužuje pozornost.
Chevroletov LT5 V8 motor ima 6.2 litre obujma i nastao je još 2009. godine no za ovu prigodu je temeljito dorađen. Sada raspolaže ergelom od 755 konjskih snaga i 969 Nm okretnog momenta koji će ubrzat Corvettu debelo iznad 300 km/h. Uz LT5 motor po prvi puta nudi se i osamstupanjski automatski mjenjač.

Corvette ZR1 - američka ljubimica

Ameri su davno shvatili da ta golema snaga ne znači baš ništa ako je upotrebljiva samo na ravnici. Sad su očito našli i način kako ju pravodobno koristiti. Znanje koje su skupili kroz razna GT natjecanja, poput 24h Le Mansa, pretvorili su u novi aerodinamički paket spojlera koji na ZR1 stvara 70% više potiska nego na običnoj Corvetti. Sve to, prema riječima inženjera, bez dodatnog otpora zraka. Samo stražnje veliko krilo generira 431 kg downforce-a, više nego dovoljno da spriječi nekontrolirani ples stražnjeg kraja.

Uz Michelin Pilot Sport Cup 2 gume i fino podešen ovjes s Magentic Ride kontrolama, Corvette ZR1 ima sve sastojke biti kandidat za vozački automobil godine 2018. Prvi testovi i isporuke se očekuju u proljeće sljedeće godine.