Obavijesti Video Pretražite Navigacija
VRUĆI METAL

Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce

Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 5
Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 5
Aktualno Galerija Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 5 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 5 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 2 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 2 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 6 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 6 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 4 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 4 +1 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 1 Galerija 1/6 >>
Nikad nije najbrža niti najljepša ali Vette ima posebno mjesto u mislima petrolističkih entuzijasta

Vette, kako joj tepaju, gotovo sigurno je najbolji američki automobilski proizvod. Sa svakom novom generacijom bliže je europskim i japanskim metalnim vozačkim herojima.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Temeljito unaprjeđenje Chevrolet najavio pogonski sklop novog Volta Slika nije dostupna Nevjerojatna snimka VIDEO Ponor usred muzeja: Rupetina sve šokirala

Jučer predstavljena ZR1 verzija, tehničkim podacima iz prometne dozvole zaslužuje pozornost.
Chevroletov LT5 V8 motor ima 6.2 litre obujma i nastao je još 2009. godine no za ovu prigodu je temeljito dorađen. Sada raspolaže ergelom od 755 konjskih snaga i 969 Nm okretnog momenta koji će ubrzat Corvettu debelo iznad 300 km/h. Uz LT5 motor po prvi puta nudi se i osamstupanjski automatski mjenjač.

Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 5 Corvette ZR1 - američka ljubimica dobila je krila i monstruozno srce - 3

Ameri su davno shvatili da ta golema snaga ne znači baš ništa ako je upotrebljiva samo na ravnici. Sad su očito našli i način kako ju pravodobno koristiti. Znanje koje su skupili kroz razna GT natjecanja, poput 24h Le Mansa, pretvorili su u novi aerodinamički paket spojlera koji na ZR1 stvara 70% više potiska nego na običnoj Corvetti. Sve to, prema riječima inženjera, bez dodatnog otpora zraka. Samo stražnje veliko krilo generira 431 kg downforce-a, više nego dovoljno da spriječi nekontrolirani ples stražnjeg kraja.

Uz Michelin Pilot Sport Cup 2 gume i fino podešen ovjes s Magentic Ride kontrolama, Corvette ZR1 ima sve sastojke biti kandidat za vozački automobil godine 2018. Prvi testovi i isporuke se očekuju u proljeće sljedeće godine.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene