Obavijesti Video Pretražite Navigacija
VRUĆI METAL

Brzi dvoboj – gdje je razlika između novih Range Rovera?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Land Rover u prva dva tjedna ovog mjeseca pokazao nam je čak dva pomlađena Range Rovera. Evo kratke skripte iz Range Roverova kataloga. Cijeli katalog preporučujemo za čitanje tijekom vikenda...

Zašto su Range Roveri toliko slični? Gdje tražiti razliku ako ih želim kupiti?
Svi posebni automobili kroz povijest doživjeli su evoluciju nikako revoluciju u svom izgledu. Range Rover pripada toj kategoriji zato današnje izvedenice igraju na sigurnu kartu privlačnosti kod potencijalnih kupaca. Range Roveri dominiraju okolinom u kojoj se ukažu, što zbog dimenzija što zbog beskompromisnih linija u svim elementima karoserije.

Razlike između Sport i originalne izvedbe vidljive su u dužini i širini, detaljima bočne linije te izraženije na stražnjim vratima i braniku. U Sportu uvijek ćete htjeti biti glavni lik za volanom dok za ovaj drugi nismo toliko sigurni. U stražnjim foteljama je osjećaj moći ovdje izraženiji.

Pročitajte i ovo Naši automobili troše puno više nego što mislimo Insider Naši automobili troše puno više nego što mislimo TEST RABLJENOG Škoda Yeti 1.6 TDI - 2 Lovac na rabljene Test rabljenog: Škoda Yeti 1.6 TDI

Desetak centimetara čini razliku u prostranosti interijera. Zaključiti se može kako broj deset čini i razliku u godinama između kupaca ova dva modela. Dok vas Sport želi udobno vozački zagrliti, samo pogled na širinu središnje konzole u originalnom RR-u govori kako je sve apsolutno podređeno komforu bez mane. Kontrolni panel je gotovo identičan na oba modela, s brojem ekrana kao u prosječnom dućanu televizorima. Vrijedi ipak istaknuti kako su neke ručice i komade zadržale taktilnost ne predajući se bezosjećajnosti touch screenova.
 

Ispod prednjeg poklopca je sve ostalom po starom? Dizeli i V8 benzinac s kompresorom?
Niti ovdje nema revolucije. Potpuno električni Range Rover će pričekati sljedeću generaciju. Zato je ovdje u obje izvedbe, PHEV hibridni motor s ukupno 404 konjske snage i koji ispušta samo 64g CO2. Bešumno na baterije se možete voziti do odredišta udaljenog do 50 kilometara. Nakon toga vlast preuzima benzinski motor.

Izbor ostale motorizacije je širok, od četverocilindarskih do V8 dizela i benzinaca. Najpotentniji Sport sa SVR značkom ima 575 KS i ubrzava 2310 kg teški SUV za samo 4,4 sekunde do 100 km/h.
Nesportska RR izvedba nema u ponudi četverocilindarske motore, a najjači SVAutobiography Dynamic model s kompresorom ima 565 KS i gotovo 200 kilograma mase više od modela Sport.

Koliki dio Jackpota ću morati odvojiti za kraljevski odlazak u lov?
Naručiti svoju aristokratsku igračku može se odmah dok je isporuka početkom sljedeće godine, ovisno koliko ste se zaigrali u konfiguratoru.
Veći, potpuno novi Ranger Rover teško ćete izvesti iz salona za manje od milijun kuna dok vas najskuplji vrlo lako može odvojiti od dvostruko više novaca. Range Rover Sport može se pronaći za manje od 700.000 kuna dok najjači SVR model košta duplo. Cijena originalnosti nikad nije bila mala.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene