Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nastavak velikog troboja

Audi predstavio novi A6

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nova runda u troboju najjačih svjetskih predstavnika u višoj srednjoj kategoriji.Nakon potpuno nove Mercedes E-klase, pa potom i BMW serije 5, sada i treći rival predstavlja svog, svježeg kandidata – novi Audi A6.

'A6 je konzekventan nastavak razvoja aktualnog modela. Puno smo truda uložili u smanjenje mase. Automobil je 80 kilograma lakši od prethodnika te do 60 kg od konkurencije', kaže Michael Dick, član uprave Audija za Automotiv.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Stiže prelijepi Coupe Procurile fotke novog Mercedes Coupea C-klase Slika nije dostupna Napokon službeno FOTO: Predstavljamo BMW 1 M Coupe

Dakle, kolokvijalno hrvatski - kura mršavljenja, kao moderan ali i višestruko poželjan tretman u teretani. Novi je A6 tako postao atleta savršenih proporcija. Bez grama nepotrebnog sala, ali naglašeno mišićav.

Bez većih noviteta

No kritičari će odmah primijetiti kako novi A6 ne donosi ništa novo. U principu, dizajn je tek evoluirao. Stilski je 'popeglan' odlazeći model, uz preuzimanje ključnih detalja s prestižnog A8 ali i manjeg A4, uz završni touch s pikantnim dodacima luksuznog coupea A7 s četiriju vrata. Tako možda E-klasa i BMW 'petica', kao posve novo dizajnirani modeli, imaju startnu prednost, no ne bi se kladili u to. Nama novi A6 izgleda prilično dobro. Još kad se u punom elementu i pojavi na cesti.

Nije nam promaklo da su kvake napokon zamijenjene puno praktičnijim rješenjem za svakodnevno korištenje. Nadalje, i u slučaju sudara, ovako je lakše otvoriti zaglavljena vrata. Što se samih dimenzija tiče sve, očekivano, ostaje po starom. Dužina je smanjena za tričavih 7 milimetara, no zato je širina rastegnuta za 2 centimetara uz zadržavanje relativno niske visine. Nabildano, moćno, agresivno.

Treba spomenuti kako je i međuosovinski razmak povećan za čak 8 centimetara, što uz veću širinu jamči i više mjesta za sve putnike u kabini. A tu neće prigovora imati ni najrazmaženiji. OK, A8 je još veći i još luksuzniji, no A6 doista nudi mnogo. Uz vrhunsku prostranost, naglasak je ponovo i samom ugođaju u kojem će uživati putnici.

'Pažnju smo usmjerili i na kabinu vozila. Na osjećaj luksuza, kvalitetu, manufakturni karakter kao misao vodilja te, naravno, i na sustave pomoći vozaču', objašnjava Dick.

Kvaliteta materijala i izrade i dalje na nivou

Voljeli unutarnji dizajn Audija ili ne, jedno se mora priznati – kvaliteta materijala i izrade je jednostavno fantastična. Cijeli je interijer redizajniran, uz potpuno novo rješenje spoja između vrata i kokpita. Instrumenti su tipični Audijevski – izuzetno pregledni i oku ugodni, dok je centralni greben ponovo masivan. Na njemu su smještene i komande odličnog MMI sustava, sada i s Touch-Pad sučeljem.

Odabir plemenitog drva ili sjajnog laka su slatke muke budućih kupaca, a tu je ponovo, sada već tradicionalni partner, danski Bang and Olufsen s vrhunskim audio sustavom snage 1300 Watty.

Većina se 'šestica' dosad prodavala s TDI motorima, pa tako od početka kupci mogu birati između dva trolitrena V6 dizelaša – sa 204 odnosno 245 konja. S druge strane, slabiji V6 benzinac razvija 204 konja, a snažniji, s kompresorom, čak 300. Kasnije stiže i poboljšani dvolitreni TDI sa 177 konja, ali i, prvi puta, hibridni model. Ovdje je dvolitreni TFSI kombiniran s elektromotorom, što rezultira snagom od 245 konja.

Baterije su litij-ionske i smještene su u prtljažniku. Na struju je moguće postići brzinu od 100 km/h, a radijus tihe vožnje iznosi 3 kilometra, pri brzini od 60 km/h. Potrošnja – svega 6,2 litre. U globalu, svi su motori štedljiviji, u prosjeku 19 posto.

I dalje su u ponudi tri vrste mjenjača – klasični manualni, multitronic i S-tronic, odnosno, DSG.

Puno dodataka za nadoplatu

Prilagodljivi zračni ovjes, samostalno parkiranje, Head-up-Display, Google-Earth-navigacija, kompjuter s pet programiranih stilova vožnje prema kojima regulira rad motora, serva upravljača i klime, masažna sjedala te pametni sigurnosni sustavi - za zaštitu prije sudara, za zadržavanje u prometnom traku, za pomoć pri promjeni voznog traka, za bolju vidljivost noću s funkcijom osvjetljavanja pješaka, za prikaz ograničene brzine. Naravno, sve ovo, kao i kod konkurencije, ne dobiva se serijski, već treba nadoplatiti.

FOTO: Zašto je novi Audi A6 malo razočaranje?

Isto je i s najnovijom generacijom LED prednjih svjetala, čija se dnevna funkcija pretvara u pokazivač smjera. I straga je korištena ista tehnologija, jednako kao i na bočnim pokazivačima smjera.

Narudžbe za novi A6 u Hrvatskoj se otvaraju početkom iduće godine, a prvi primjerci stižu u ožujku. Ukoliko više volite karavane, model A6 Avant treba pričekati do listopada 2011.

O cijenama novog A6 je još prerano, no u Njemačkoj, gdje prodaja i ranije počinje, osnovni model stoji 38.500 eura. No, sumnjamo da će se kupovati takvi modeli. Ovaj je auto ipak ljepše vidjeti s, primjerice, serijskim 20 colnim naplacima, snažnim motorom i podužim popisom skupe opreme. Tada računica izgleda bitno drugačije, no bez obzira na premium cijenu, novom A6 predviđamo siguran uspjeh.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene