Podsjetimo, prvo smo upoznali Prologue coupe, potom Prologue Avant, a ovaj put je riječ o verziji Allroad koja će premijerno nastupiti za koji dan na šangajskom auto salonu.
Radi se dakle o 5,13 m dugačkoj izvedbi temeljenoj na karavanskom Avantu čija je podnica povišena za 77 mm te čiji je izgled zahvaljujući izraženijim lukovima blatobrana, pragovima i sl. nešto robusniji kako i priliči audijevim Allroad modelima.
Unutar prostrane putničke kabine se nalaze četiri zasebna sjedala, a putnicima na raspolaganju stoji napredni naprednim infotainment sustav s tri velika zaslona osjetljiva na dodir sprijeda te tri otraga, a tu je i digitalna instrumentna ploča.
Ovaj automobil pokreće hibridni pogonski sklop kombinirane snage od 540 kW, odnosno 743 KS te najvećeg okretnog momenta od 900 Nm. Konkretnije, čine ga 4,0-litreni TFSI bi-turbo benzinski te električni motor integriran u 8-stupanjski automatski tiptronic mjenjač.
Dakako, u cijeloj priči svakako valja spomenuti i napredni zračni ovjes, quattro sustav pogona na sva četiri kotača, kao i litij-ionske baterije (14,1 kWh) koje će mu omogućiti električnu autonomiju od oko 55 km i koje je moguće ponuditi putem klasične utičnice, kao i putem indukcije.
Tvornički podaci kažu kako bi ovaj model do 100 km/h trebao ubrzavati za svega 3,5 sekundi, dok bi mu se prosječna potrošnja trebala kretati oko pomalo nevjerojatnih 2,4 l/100 km, uz emisiju ugljičnog dioksida od 56 g/km. Takve je brojke možda i moguće ostvariti, no u određenim načinima vožnje te vjerojatno uz djelomičnu upotrebu isključivo električnog dijela pogona. Inače, riječ je o pogonskom sklopu kojega će koristiti i sljedeći Cayenne, kao i bentleyev SUV Bentayga.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.