Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Bok Anita, Maja je. Vidim na poslu si, znači ozdravila si i sada je sve ok?


Ne čekajući moj odgovor nastavlja: 'Nego ti si u sportskoj redakciji sigurno možeš srediti neke karte za hokej, ajde molim te, obećala sam frendicama!' Tako otprilike izgledaju moji telefonski razgovori u posljednje vrijeme. A samo u zadnjih tjedan dana, od kada se Medveščak plasirao u polufinale EBEL lige, sjetio me se nemali broj poznanica, bivših kolegica s faksa, a o rođacima da i ne govorim. Cilj je svima isti, nabaviti kartu za Medveščakovu utakmicu! Baš svi žele biti dio te super sportske priče.

Vezani članci Slika nije dostupna Anita Kajtazi Roth rodila sina Slika nije dostupna Jakov Fak, priča o uspjehu i teškim odlukama

Ali, ne dajte se zavarati. Ima i onih kojima ta hokejaška priča nije baš pri srcu! S podsmjehom na usnama pričaju o toj 'smješnoj bankarskoj ligi', koja zapravo i nije liga i ne mogu se načuditi toj pomami za hokejaškim utakmicama! Kad sam na jednom druženju spomenula kako će i meni tema biti hokej, jedan se kolega jako uzrujao, jer što mi svi sad uzdižemo taj hokej? Sve je samo stvar dobrog marketinga! I tu smo se jedino složili. Hokejaški klub Medveščak ima sjajan marketing i čarobnjaka koji je u Zagrebu uskrsnuo hokej, Damira Gojanovića. Ali to ne bi bilo dovoljno da nema i prave sportaše.

Iako većina njih ne razumije zagrebačke pjesmice koje se ore s tribina, jer tek natucaju hrvatski, to su profesionalci koji pošteno rade svoj posao. To su sportaši koji iako ih slabo razumiju, cijene svoje navijače. Kad su na ledu, na ledu su. Daju svoj maksimum, a ne razmišljaju o skautima koji sjede na tribinama, ne razmišljaju o milijunskim transferima ili o bijesnim automobilima koje bi mogli kupiti. Razmišljaju o poslu za koji su, tek solidno plaćeni. Ilustracije radi, najveće zvijezde Medvjeda plaćene su kao poluprosječan nogometaš Dinama!

I da, zato se u ova krizna vremena za hokej traži ulaznica više, zato se u ova krizna vremena kupuju dresovi, kape ili majice Medveščaka. A sve to kupuje neka nova publika. Navijači su to besprijekorne reputacije, bez najmanjeg incidenta. Navijači koji su pokazali kako na terenu ne žele gledati preplaćene milijunaše u slaboj formi, ili kako njihovu pozornost ne mora nužno privući tek najjače ligaško natjecanje.

Ostavite srce na terenu i pošteno odradite posao i navijači će biti uz vas i u jednoj običnoj 'bankarskoj' ligi! I zato su svi ludi za hokejem.

>> Jakov Fak, priča o uspjehu i teškim odlukama