Kupuju se Vijetnamci i vrijeđa opozicija, a što o kampanji na društvenim mrežama kažu glasači? "To nije politika, to je onda zabava"

Podijeli
  • Uloga društvenih mreža - 1 Foto: DNEVNIK.hr
  • Uloga društvenih mreža - 2 Foto: DNEVNIK.hr
  • Uloga društvenih mreža - 3 Foto: DNEVNIK.hr
  • Uloga društvenih mreža - 4 Foto: DNEVNIK.hr
  • Marijan Palić, Konzultant za digitalni marketing Foto: DNEVNIK.hr
  • Pogledaj i ovo + 2 + 2 + 2 + 2

    Dvije stranke bez službene pjesme

    Predstavljene su službene pjesme političkih kampanja: Hoće li utjecati na odabir glasača?

    + 0 + 0 + 0

    "Radi se o patološkim odnosima"

    "Muškarci u odijelima na TikToku izgledaju blesavije nego što jesu": Boris Jokić analizira kampanju, poruke biskupa...

    + 0 + 0 + 0

    Nema rezultata preko noći

    Nestali s Tik Toka: Digitalni muk neće dugo trajati, ali poruka je loša

5/5
modal close