Wave, prva studija o društvenim medijma na globalnoj razini, prati dinamične promjene koje se odvijaju u sustavu društvenih mreža u posljednjih sedam godina. U sklopu ovogodišnjeg istraživanja, važnost ljudske potrebe za povezivanjem u kombinaciji s rastom uporabe pametnih telefona otkriva zanimljiv uvid u ponašanje potrošača. Te informacije nude brand marketingu priliku za stvaranje prilagođene medijske strategije koja se obraća lokalnom potrošaču, no na globalnoj razini.
Pročitajte i ovo
Istraživanje
Ozbiljno upozorenje: "Vrlo je jasno da to što oni prodaju nije zdravo"
Uzrokuju i pojavu astme
Gotovo svi ih imaju u kuhinji, a odgovorni su za smrt približno 40.000 ljudi godišnje
"Nije dovoljno samo pratiti najnovije trendove, jer puno onoga što vidite je samo pozadinska buka ili, još gore, potpuno odvlačenje pažnje. Ono što stvarno treba razumjeti su motivi koji stoje iza tih trendova - gdje većinu površnih društvenih interakcija online pokreće potrošački nagon," rekao je Glen Parker, direktor istraživanja, UM G14/EMEA.
"Wave 7 studija je utvrdila da se potrošači povezuju s brandovima koje zadovoljavaju pet osnovnih potreba. Zadovoljavanje ovih potreba u kombinaciji s tehnologijom, društvenim platformama i medijima, brandove mogu staviti u iznimno snažan položaj. I vjerujemo da ih Wave 7 može voditi kroz ovo putovanje", dodao je.
Prema Wave 7, povezanost, promjena, učenje, napredak i prepoznavanje su pet ključnih potreba potrošača koje podupiru sve interakcije. Ovih pet motiva su glavni pokretači za korištenje društvenih medija. Wave 7 ne pokazuje znakove zamora kod internet korisnika. Brzi rast mobitela je stvorio "uvijek online" mentalitet potrošača diljem svijeta. ''Wave 7 je vrlo koristan alat koji nam pomaže u kreiranju komunikacijskih strategija za naše klijente.'' rekla je Ljiljana Ivošević, voditeljica komunikacijskog planiranja, UM Zagreb.
Prema anketi, 54 % Hrvata se slaže da su društvene mreže sastavni dio njihovih društvenih aktivnosti. 95% ispitanika kao najčešču aktivnost navodi gledanje video sadržaja, posjećivanje prijateljevih društvenih profila (85%), te uređivanje vlastitih profila (82%). Dok u Hrvatskoj i (72%) i većina drugih zemalja još uvijek cijene društvene medije ponajviše po mogućnosti unaprijeđenja međuljudskih odnosa, američki potrošači prvenstveno vide društvene medije kao sredstvo zabave i opuštanja, 4% više nego njihovi međunarodni kolege. Međutim, učenje je ključna motivacija za društveno umrežavanje osim u Hrvatskoj, Brazilu, Meksiku te Australiji.
Profesionalne društvene mreže pokazale su najbrži rast u proteklih godinu dana. Wave 7 otkriva da su ove platforme postale ključna mjesta kako bi se stekli poslovni kontakti (72%), izgradila karijera (52%), te upoznali novi ljudi (43%). Privatnost na internetu je i dalje glavna vijest. Gotovo 70 % globalnih potrošača izrazilo je zabrinutost zbog količine osobnih podataka online. Međutim, više od 43 % su podržali korištenje podataka o ponašanju za potrebe marketinga, ukoliko to poboljšava njihovo online iskustvo. Ova vrijednost razmjene rezultirala je rastom članstva u brand zajednicama od 10% , pokazujući da veće razumijevanje potreba potrošača može dovesti do kvalitetnijeg strateškog pristupa.
Više informacija možete dobiti na:
universal_mccann@mccann.hr