Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Muke po parkingu

Pravilnici se nisu mijenjali desetljećima: "Stisnem se koliko mogu, ali drugi ne paze"

Aktualno Galerija Automobili - 1 Automobili - 1 Foto: Dnevnik Nove TV Automobili - 2 Automobili - 2 Foto: Dnevnik Nove TV Automobili - 3 Automobili - 3 Foto: Dnevnik Nove TV +0 Automobili - 4 Galerija 1/4 >>
Vlasnici velikih automobila u Francuskoj će plaćati tri puta veće cijene parkiranja. Kako pratimo europske trendove, slično možemo očekivati i u Hrvatskoj, gdje vozače muči veličina parkirnih mjesta.

Veći automobil, skuplje parkiranje.

"Iskreno, takva mjera nekakav veliki efekt u smislu ekologije ili zaštite okoliša ili očuvanja prostora ne može imati jer i malo vozilo kad parkirate u obilježeni parking zauzima taj cijeli parking kao i veliko vozilo", rekao je Marko Ševrović s Fakulteta prometnih znanosti.

Pročitajte i ovo Prometna nesreća u Italiji 11 prometnih nesreća VIDEO Pakao na talijanskoj autocesti: U nesreći poginuli muž i žena, 50 ljudi ozlijeđeno, gorjela tri automobila

S jedne strane, kupci vole velike automobile, s druge, oni su kamen spoticanja.

"Diksriminatorna je to mjera prema onima koji voze automobile iznad 1,6 tona, što nije nužno veliki SUV, nego može biti i SUV kompaktne klase, što je danas najprodavanija klasa automobila", objasnio je Ante Radić, glavni urednik portala Auto, motor i sport.

Neće na udaru biti samo veliki automobili.

"Bilo koji električni automobil, a da nije mali automobil gradske klase, on premašuje dvije tone. Tu i sami sebi skaču u usta sa zelenom agendom", komentirao je Radić.

I dok Francuzi muku muče s velikim automobilima, domaći vozači muku muče s malim parkirnim mjestima.

"Neka stane jedan kraj drugog, ne možeš vrata otvoriti, ne možeš ući u auto ili moraš lupiti u drugi auto i napraviti štetu", kaže Vlado iz Zagreba.

"Ja se stisnem koliko mogu, ali drugi ne paze. Tako je kako je, mjesta su mala, uska", ispričala je Ivka iz Zagreba.

Pročitajte i ovo Branko Bačić Bliska dopisivanja Branko Bačić objasnio što misli o Turudiću nakon svih poruka koje su puštene u javnost: "Ja nisam njegov odvjetnik, ali..."

Dimenzije su definirane ovisno o položaju parkiranja. Kod uzdužnog parkiranja za osobna vozila definirane su minimalne dimenzije od 5,50 metara dužine i 2,20 metara širine, za okomito parkiranje dužina je pet metara, a širina 2,50 metara.

Pravilnici se nisu mijenjali desecima godina.

"Danas bi ta parkirna mjesta trebala biti minimalno 2,80. Imate neke trgovačke centre koji rade parkirna mjesta širine tri metra i tu ste komotni. Standard je u Zagrebu i Hrvatskoj oko 2,5 metara", kaže Ševrović.

Pročitajte i ovo Lijesovi Mnogi vjerni tradiciji U Hrvatskoj je osim života skupa i smrt: Sve veći troškovi pogreba prisiljavaju ljude za traženjem alternativnih rješenja

Veća mjesta znače manje novca u gradskim blagajnama, pa je promjene teško očekivati, zaključio je novinar Dnevnika Nove TV Vanja Margetić.

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.
 


 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene