Drugi dan NEM-a obilježila su prepuna događanja, od vrhunskih panela do sunčanih Coffee Breakova, Happy Houra, pa sve do ekskluzivnog intervjua zvijezde Tima Dalyja na NEM-ovu stageu uz Antoniju Mandić u kojemu su uživali sudionici konferencije.
Pročitajte i ovo
Muče ih troškovi života
Kineski natalitet u značajnom padu: "Još si ne možemo priuštiti da budemo roditelji"
Epidemiološki pa ekonomski problemi
Ugostitelji se još nisu oporavili od prošle, a stigla nova kriza: "Ako se nešto ne poduzme, korona će izgledati kao dječja igra"
Drugi dan ovogodišnjeg NEM-a započeo je pozdravnom riječi Apostolosa Triantafylloua, višeg potpredsjednika za prodaju u Središnjoj i Istočnoj Europi i Srednjoj Aziji u Eutelsatu, vodećem satelitskom operatoru. Tijekom svog obraćanja prisutnima Triantafyllou je spomenuo područje Istočne Europe kao jedno od dinamičnijih tržišta na svijetu u kojemu se aktivno prate trendovi, što dokazuje i sami NEM.
Nakon uvodnih riječi uslijedio je prvi panel pod nazivom „Kako se javne i komercijalne televizije bore protiv ekonomske krize?“ kojim je moderirao Scott Roxborough, europski urednik vijesti The Hollywood Reportera. Glavni govornici panela bili su Henning Tewes (predsjednik uprave RTL-a Hrvatska), Pete Smith (direktor grčkog Antenna Internationala) te Pavel Stanchev (direktor BTV Media Groupa, Bugarska). Fokus razgovora bio je na analizi tržišta s obzirom na gospodarsku krizu koje su Hrvatska, Grčka i Bugarska doživjele.
Slavni glumac u lijepom društvu prošetao Stradunom
„Je li nebo granica“ bio je panel posvećen satelitskoj tehnologiji te kako se cijena prilagođava tržištima. Moderator rasprave bio je Robert Despot, viši stručnjak za upravljanje ponudom i razvoj proizvoda u Hrvatskom Telekomu, a sudionici rasprave bili su Apostolos Triantafyllou (EUTELSAT), Thomas Staneker (Deutsche Telekom) te Nikola Francetić (Telekom Austria Group).
Treći panel dana pod nazivom „Hoće li second screen uvijek biti u sjeni?“ moderirala je Irena Battelino, direktorica nabave sadržaja Telekoma Slovenije. U panel-raspravi sudjelovali su Aleks Habdank, direktor za pay-TV tržišta u razvoju u MTG-ju, Richard John Brešković, direktor marketinga u Hrvatskom Telekomu, Adrian Ježina, član uprave i tehnički direktor Vipneta, te Saša Kramar, predsjednik Uprave Iskona. Panelisti su zaključili kako second screen uređaji ne zaslužuju predmetak koji imaju te kako bi trebala biti riječ o „dopunskim“ alatima, jer postoji veliki potencijal za razvijanje prometa i na njima.
Na NEM-ovom prvom danu Tom Fontana najavio novu seriju
Nakon pauze za ručak uslijedio je razgovor s Timom Dalyjem, glavnim glumcem serije „Državna tajnica“, a segment je organizirao Pickbox. Antonija Mandić provela je ugodnih pola sata razgovora s Dalyjem, gdje su ukratko obuhvatili njegove segmente života. Daly je istaknuo kako je politički veoma angažiran jer smatra da je to dužnost svake osobe za čiju su se slobodu i pravo glasa drugi borili. Daly je istaknuo kako je prilikom utjelovljenja Henryja McCorda, muža državne tajnice u seriji „Državna tajnica“, primijetio dosta sličnosti s glavnim likom, a kao najvažniju je istaknuo moralni kompas koji je veoma važan u životu. Daly je ispričao kako se trenutačno nalazi u najsretnijem razdoblju života gdje je zadovoljan svojim poslom i obitelji.
'Kelj i seks'
Nakon pitanja Antonije Mandić Daly je prisutnima otkrio tajnu svoga mlađahnog izgleda: „Iskreno? Kelj i seks!“
U posljednjoj panel-raspravi dana „Izvori kreativnosti: Što od njih možemo naučiti?“ sastali su se na jednome mjestu predstavnici nordijskog, britanskog, turskog, istočno i srednjoeuropskog prostora. Moderator panela bio je Igor Stoimenov, direktor programa beogradskog B92, a sugovornici su mu bili Daniela Matei (direktorica za nordijske zemlje, Središnju i Istočnu Europu i Balkan, FremantleMedia), Izzet Pinto (osnivač i predsjednik Global Agencyja), Simon Shalgosky (direktor odjela razvoja, Keshet UK Productions) te Girts Licis (voditelj Odjela razvoja sadržaja i formata za Središnju i Istočnu Europu pri MTG-ju). U veoma zanimljivoj raspravi potkrijepljenoj videomaterijalima, sudionici panela objašnjavali su kroz koje se sve faze provede nečija ideja o određenoj emisiji.
Između svakog od panela sponzori su imali prilike počastiti prisutne kavom ili koktelima, pa su tako MTG, EUTELSAT te Deutsche Welle prigodnim darovima i napitcima pomogli u okrepi sudionika drugog dana NEM-a 2015.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook