Mnogi, koji su dobili opomene i za usluge obavljene prije nekoliko godina, kažu da nikad ranije nisu dobili račun ili upozorenje kako nešto duguju. Iako su građani pozvani da u HZZO-u prvo provjere status osiguranja u vrijeme obavljanja tih usluga, još im nije jasno gdje se javiti.
Za 515 kuna opomene, Danijela je danas tražila objašnjenje na Rebru.
'Rekla mi je da moram platiti tu njihovu glavnicu od 150 kuna i 50 kuna kamata, na što sam se ja pobunila da zbog čega kamate 50 kuna. Ali, ja velim, ja nisam ništa dobivala doma, znači - niti opomene niti bilo kakav račun da je stigao doma da ja to moram platiti u roku ne znam koliko. Veli - to je sad moja volja hoću li ja platiti kamate, ali da ja ne znam s kim ću se ja tužiti za te kamate. Eto, to je njihov odgovor', rekla je Danijela Karić iz Zagreba.
Do odvjetničkog ureda, kao i drugi, ne može doći.
'Nitko se ne javlja 2 tjedna uopće. Nitko me nije kontaktirao prije nego su mi poslali opomenu', kaže gospođa Karić.
HZZO poziva osiguranike koji su primili račune od KBC-a Zagreb da se hitno jave ako imaju bilo kakve dvojbe
Zbog troška odvjetničke opomene protuzakonite stavke, protiv društva Par i Gradac Odvjetnička je komora pokrenula disciplinski postupak.
Na pozive ne odgovaraju. Jedino što građani mogu je provjeriti status osiguranja u vrijeme tih pregleda.
Iz HZZO-a su nam danas telefonski potvrdili da se u HZZO u protekla 2 tjedna javilo negdje oko petstotinjak osoba, koje su tražile potvrdu jesu li u tom periodu, za koji su dobili opomene, imali dopunsko osiguranje i osnovno osiguranje.
HZZO će vratiti novac svima koji su u to vrijeme bili osigurani, a greškom su dobili opomene. Nejasno je jedino tko će podmiriti skupe odvjetničke troškove.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook