Porsche 911 GT3 Cup dizajniran je za utrkivanje u mnogobrojnim Porsche Carrera Cup prvenstvima diljem svijeta.
Pročitajte i ovo
I vozačku dozvolu na 12 mjeseci
Ostao bez Porsche Cayenna: Mladiću iz Čakovca policija trajno oduzela skupocjeni auto
BiH: Pomama za Porscheima
Najnoviji Porsche 911 GT3 Cup trkači automobil po prvi se put temelji na 911 GT3 RS cestovnom automobilu, pri čemu je težina trkače varijante znatno smanjena u odnosu na ionako lagan cestovni model.
U skladu s malom težinom i trkačim korijenima koji su sinonim za Porsche RS modele, cestovni automobil teži 1.370 kg. Kao što i priliči njegovoj svrsi koja je jedna i jedina a to je utrkivanje, Porsche 911 GT3 Cup trkači automobil teži 1.200 kg što zauzvrat nudi još oštrije performanse na stazi.
Zapremnina motora povećana je za 0.2 litre u odnosu na prethodni GT3 Cup model te je motor dobio 'boost' od dodatnih 30 konjskih snaga. Stoga je tu horizontalni, stražnje smješten, 3.8-litreni motor s 6 cilindara koji proizvodi 450 KS a sva ta snaga prenosi se na stražnje kotače putem sekvencijalnog 6-stupanjskog mjenjača i tzv. 'špere' ili diferencijala s ograničenim proklizavanjem (Limited Slip Diffrerential – LSD).
Izvana novi 911 GT3 Cup jasno pokazuje svoje korijene iz RS cestovnog modela dok istovremeno zadržava svoj namjenski izgled trkačeg automobila. Impozantna dnevna svijetla dolaze ravno iz trenutne generacije 911-ice a prednji paneli karoserije isti su kao i na 911 GT3 RS modelu. Međutim, prednji spojler sada je 15 milimetara niži kako bi se dobilo više down-forcea na prednjoj osovini.
Stražnje krilo koje je sada šire za 0.24 metara (s prijašnjih 1.46 metara na 1.70 metara) također povećava down-force na stražnju osovinu. Stražnje krilo sada je postavljeno više gore i podsjeća na krilo još bržeg 911 GT3 R modela koji sudjeluje u utrkama FIA GT3 serije. Stražnji branik s karakterističnim otvorima za zrak i LED tehnologijom na stražnjim farovima dolaze ravno s GT3 RS cestovnog automobila.
Širi prednji lukovi kotača i kućišta stražnjih kotača pružaju sasvim dovoljno prostora za čak i šire kotače. Prednja osovina sjedi na trodjelnim laganim aluminijskim naplatcima dimenzija 9.5 J x 18 (za razliku od prethodnih 9 J x 18) sa slick Michelin trkačim gumama. Širina tih istih laganih aluminijskih kotača na stražnjoj osovini povećana je za 2.5 centimetara te su dimenzije 12 J x 18.
Kokpit novog Porsche 911 GT3 Cup modela nudi više nego ikada kada se radi o specifičnim potrebama vozača utrka. Tu je dodatni ventil za zrak na gornjem dijelu haube što dovodi više svježeg zraka u samu kabinu.
Kontrole za Info Display sada su postavljene na samom upravljaču gdje se također nalazi i ukupno šest prekidača koji kontroliraju razne funkcije uključujući i automatsko ograničenje brzine pri ulasku u pit, zatim brisače i svjetla. Upravljač se kao i inače može namještati više prema naprijed ili natrag, međutim sada je moguće isti prilagoditi i visini vozača, kao što je slučaj u cestovnoj varijanti 911-ice.
Novi Porsche 911 GT3 Cup će stajati oko 106.000 eura u Njemačkoj (osnovna cijena bez davanja), a prvi primjerci biti će dostavljeni kupcima početkom 2011. godine.