Facebook bi ovaj tjedan trebao i službeno objaviti da se priprema izaći na burzu, a prije nego što se počne javno trgovati njegovim dionicama – što se očekuje negdje između travnja i lipnja, ova će kompanija aktivirati Timeline svim korisnicima.
No, prema onome što možemo pročitati na brojnim internetskim stranicama i forumima, velik broj korisnika sasvim je zadovoljan sadašnjim izgledom njihova profila i uopće ne želi Timeline.
Isto je pokazalo i istraživanje nad četiri tisuće korisnika najveće društvene mreže na svijetu koje je provela sigurnosna kompanija Sophos Security i prema rezultatima tog istraživanja samo je osam posto ispitanih zadovoljno s promjenom koju je donio Timeline.
Još osam posto ispitanih reklo je kako će se s vremenom naviknuti na novi prikaz profila na Facebooku, a zanimljivo je da je čak 51 posto ispitanih zabrinuto s onim što donosi Timeline. Naravno, ta se zabrinutost ponajviše odnosi na sigurnost i postavke privatnosti koje ovaj novi način prikaza sadržaja na Facebooku donosi.
Iako u Facebooku već mjesecima upozoravaju da neće biti nikakvih problema za korisnike i da javnosti neće biti dostupna niti jedna informacija bez njihova znanja te da će javno biti dostupne samo one informacije koje su i prije Timelinea bile dostupne i vidljive svima, broj kritičara ovakvog načina prikaza profila i dalje je jako velik.
Jedan od problema nalazi se u tome što su danas objave koje su korisnici dijelili javno prije nekoliko godine puno teže dostupne te su mnogi i zaboravili o čemu su tada pisali, a dolaskom Timelinea one će se ponovno pojaviti na naslovnici i bit će puno lakše vidljive.
Korisnici zato imaju testni period od tjedan dana u kojem mogu provjeriti sve postavke privatnosti i izbrisati ili sakriti starije objave tako da, kada njihov Timelime postane vidljiv svima, na njemu više neće biti neugodnih objava iz prošlosti.
S obzirom da su mnogi najavili da će ugasiti svoj profil na Facebooku kada Timeline postane svima dostupan, bit će zanimljivo vidjeti hoće li zaista to i napraviti. Kandidata za to ima jako puno, a to je pokazalo i ovo istraživanje u kojem je na pitanja o Facebooku i Timelineu čak 32 posto korisnika odgovorilo da uopće ne znaju zašto još uvijek koriste ovu društvenu mrežu pa će za neke upravo aktivacija Timelinea biti dobra prilika za gašenje profila.
Ovo se sigurno ne bi svidjelo Zuckerbergu koji se nada da će, kada izađe na burzu, vrijednost ove kompanije doseći čak sto milijardi dolara, a za to mu je potreban što veći broj korisnika.