različite reakcije

Uskoro za volan pod utjecajem marihuane? Traži se dizanje dopuštene granice

Slika nije dostupna
U raspravi o dekriminalizaciji kanabisa u Njemačkoj, stručnjaci pozivaju na povećanje zakonske granice konzumacije kanabisa za vozače.

Trenutačno ograničenje za aktivnu tvar THC (tetrahidrokanabinol), kažnjava i ljude koji su nakon konzumacije kanabisa već sposobni za vožnju, ističu stručnjaci.

Pročitajte i ovo pripazite! Donesen novi zakon, ali još je puno upitnika: Znate li da zbog ovoga možete platiti 1000 kuna kazne?

Pročitajte i ovo Budite na oprezu Idete li na cestu, neke stvari morate znati: Pogledajte što se sve od danas mijenja u prometu

THC je tvar koja je prvenstveno odgovorna za učinke marihuane na mentalno stanje osobe.

Od srijede će stručnjaci raspravljati o ovom pitanju na konferenciji u sjevernonjemačkom gradu Goslaru.

"Trenutna granična vrijednost za koncentraciju THC-a nije dobra, jer ne daje naznaku o nesposobnosti za vožnju", rekao je Andreas Krämer iz Udruženja njemačkih odvjetnika.

Trenutno se vrijednost THC-a od 1 nanograma - najmanja moguća koncentracija koja se može pouzdano otkriti - smatra vožnjom pod utjecajem droga.

Problem je u tome što THC, za razliku od alkohola, kod različitih ljudi izaziva vrlo različite reakcije, objasnio je Siegfried Brockmann, voditelj odjela za istraživanje nesreća u Njemačkom udruženju osiguravatelja.

On se zalaže se za graničnu vrijednost od 3 nanograma THC-a po mililitru krvi.

Pročitajte i ovo smjena turista Kolona na autocesti A1 čak 17 kilometara: Gužve i u Makarskom primorju, trajekti popunjeni. Zastoj i pred tunelom Sv. Rok

Pročitajte i ovo kod mjesta Runovići Cure detalji stravične nesreće kod Imotskog: Automobilom prešao preko svog dvogodišnjeg djeteta, preminulo je

Godišnji kongres u Goslaru, koji započinje idućeg tjedna, jedan je od najvažnijih susreta stručnjaka za sigurnost prometa u Njemačkoj.

Kongres će završiti u petak preporukama za njemački parlament.

Predsjednik Saveza protiv alkohola i droga u cestovnom prometu Helmut Trentmann pretpostavlja da će se dekriminalizacijom kanabisa povećati broj putovanja pod utjecajem kanabisa.

Stoga zahtijeva, između ostalog, sveobuhvatnu edukaciju svih sudionika u prometu.

Njemačka automobilistička udruga ADAC želi se držati granice od 1 nanograma zbog djelomično nejasnog odnosa doze i učinka.

"Sigurnost na cestama ne smije biti ugrožena", rekao je glasnogovornik.