Trideset putnika ozlijeđeno je nakon što je let iz Madrida za Urugvaj uletio u jaku turbulenciju te je morao hitno sletjeti u Brazilu, priopćio je u ponedjeljak španjolski zrakoplovni prijevoznik Air Europa.
"Naš let UX045 za Montevideo preusmjeren je u zračnu luku Natal (u Brazilu) zbog jakih turbulencija. Avion je sletio normalno, a oni koji su zadobili različite vrste ozljeda već se zbrinjavaju", rekli su iz Air Europe u objavi na X-u.
Zrakoplov koji je pogodila turbulencija iznad Atlantika u blizini brazilske granice bio je Boeing 787-9 Dreamliner, a u njemu je bilo 325 putnika.
Neki od ozlijeđenih putnika udarili su glavama tijekom turbulencije i zadobili ozljede, među kojima su prijelomi lubanje i posjekotine na licu, dodali su liječnici.
"Iz trenutka u trenutak avion se tresao i zaronio. Ljudi koji nisu imali sigurnosne pojasove odletjeli su u zrak i udarili u strop i ozlijeđeni su", rekao je Maximiliano.
Pogledaj na Twitteru
"Ima putnika s prijelomima i ozljedama ruku, lica i nogu. Ozlijeđeno je oko 30 osoba. Bio je to prilično užasan osjećaj, mislili smo da ćemo tamo umrijeti, ali, hvala Bogu, to se nije dogodilo", ispričao je putnik Stevan, a prenosi CNN.
Španjolski zračni prijevoznik rekao je da je drugi zrakoplov trebao poletjeti kasnije u ponedjeljak iz Madrida i pokupiti putnike koji su ostali u Brazilu kako bi nastavili put za Urugvaj. Air Europa je dodala da se svi kojima je potrebna zdravstvena njega liječe u brazilskoj međunarodnoj zračnoj luci Natal.
Pogledaj na Twitteru
Ova vijest dolazi kao najnoviji događaj u nizu problema s kojima se suočava proizvođač zrakoplova Boeing. Iako zasad nema dokaza da su ozljede na letu Air Europa imale veze sa sigurnosnim kvarom, Boeing se nedavno suočio s nizom zviždača koji navode probleme sa sigurnošću u tvrtki.
Prošlog tjedna javio se zviždač tvrdeći da su dijelovi Boeingovih aviona 787 Dreamliner izgrađeni na nesiguran način, što je potencijalno moglo dovesti do "razornih posljedica". Prethodni zviždač Sam Salehpour, Boeingov inženjer, rekao je da je pronašao i prijavio slične nedostatke u zrakoplovima 787 i 777.