Broj internetskih prevara u kojima nepoznate osobe uspijevaju doći do podataka s računa korisnika sve je veći, unatoč stalnim upozorenjima banaka i policije.
Zagrebačka banka upozorila je korisnike na najnovije prevare u kojima prevaranti, bilo telefonskim pozivom, bilo porukama, dolaze do njihovih osobnih ili financijskih podataka predstavljajući se kao tvrtka koja će im vratiti novce koje su izgubili u prevari ili kako bi im uplatili novac.
Iz banke upozoravaju da ti podaci nisu potrebni nikome za uplatu novca te da ni u kojem slučaju nikome ne otkrivaju broj tokena ili kodova koje on generira, podatke sa svojih platnih kartica ili osobne podatke, šalju preslike osobne iskaznice i slično.
Naglašavaju i kako banka od korisnika nikada neće tražiti navedene podatke.
Priopćenje banke prenosimo u cijelosti:
"Upozoravamo na povećan broj prevara prilikom kojih prevaranti telefonskim pozivima i drugim načinima komunikacije (WhatsApp, SMS, e-mail) navode primatelje da daju osobne i/ili financijske podatke poput broja tokena i kodova koje on generira (OTP, MAC), podatke o platnim karticama (broj kartice i CVV kod) i osobne podatke (preslikom osobne iskaznice i slično). U pojedinim slučajevima predstavljaju se kao tvrtka koja će korisniku vratiti novce koje je izgubio u prevari ili kako bi vam uplatili novac.
Molimo da gore navedene podatke ni u kojem slučaju ne odajete jer oni nisu potrebni nikome od koga očekujete uplatu ili za bilo kakvu drugu vrstu transakcije.
Molimo vas za izniman oprez prilikom zaprimanja takve komunikacije. Zaključno, banka od vas nikada neće tražiti navedene podatke.
Vaša Zaba"