povećanje učinkovitosti

Tomaševićeva "čistka": U Zagrebu smanjen broj gradskih ureda i rukovodilaca, zapošljavaju redare i zaštitare

Slika nije dostupna
Zagrebačka Gradska uprava je nakon dolaska nove vlasti na čelu s gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem smanjila broj zaposlenih s 3214 na 3048, odnosno za 166 manje, broj rukovodećih radnih mjesta smanjen je za 34 posto, a zapošljava najviše komunalne i prometne redare te zaštitare.

"Cilj je gradonačelnika Tomaševića i njegove uprave da bez povećanja ukupnog broja zaposlenih napravi bitne iskorake u strukturi zaposlenika i poboljša koordinaciju rada, odnosno da dovede do povećanja učinkovitosti i kvalitetnije usluge građanima", rekla je Hini glasnogovornica Grada Zagreba Dinka Živalj.

Pročitajte i ovo najavio kazne Tomašević najavio promjene zbog gužvi u Zagrebu: "Koristite druge mostove"

Pročitajte i ovo GUŽVE ZBOG RADOVA Iz Tomaševićeva ureda ispričali se zbog poteškoća na Jadranskom mostu: Osigurat će veću protočnost

U srpnju prošle godine Gradska skupština usvojila je Odluku o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela, kojom je smanjen broj gradskih ureda s 27 na 16. Nakon što je početkom godine ta odluka stupila na snagu počelo je unutarnje reorganiziranje i standardiziranje ureda i smanjivanje broja rukovodećih pozicija pa je s 1. rujnom broj rukovodećih radnih mjesta smanjen za 34 posto, kaže Živalj.

"Mapiraju se viškovi zaposlenika, ali i manjkovi operativnih radnika poput redara i zaštitara, visoko kvalificiranih službenika građevinske i arhitektonske struke, kao i onih koji rade pravne i financijske poslove vezane uz europske projekte", dodaje glasnogovornica.

Najviše se zapošljavaju komunalni i prometni redari te zaštitari

U veljači je usvojen Plan prijma, koji je predvidio zapošljavanje 38 službenika u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo. Taj natječaj je pri kraju, rade se zadnje administrativne provjere prije sklapanja ugovora o radu.

U srpnju je donesen Plan prijma vježbenika, koji ciljano obnavlja službenički kadar, najviše vezano uz poslove poslijepotresne obnove i izgradnje društvene infrastrukture.

U rujnu su prihvaćene izmjene plana kojima su predviđene dodatne potrebe za službenicima na poslovima poslijepotresne obnove (pet mjesta), izgradnje društvene infrastrukture (šest mjesta), povećanog opsega poslova na financijskom upravljanju europskim projektima (osam mjesta), upravljanja imovinom grada (devet mjesta), poslovima zaštite objekata i prostora (20 mjesta), uz tri zamjenika pročelnika.

U planu iz veljače najveći broj radnih mjesta odnosio se na komunalne i prometne redare, dok se u izmjeni plana iz rujna najviše radnih mjesta odnosi na zaštitare.