Trgovina na malo samo je na Black Friday "ubrala" 16 posto više novca nego pretpandemijske 2019., ukupno 439 milijuna kuna, a u "crnom tjednu" vrtoglavih 2,5 milijardi, što je čak 29 posto više nego u istom razdoblju prije tri godine, ali i za oko 180 milijuna kuna više nego u božićnom tjednu lanjske godine.
A na krilima nešto većih plaća, više ili manje usklađenih s inflacijom, te mirovina, nešto većih božićnica i prigodnih neoporezivih nagrada poslodavaca koje su dijelu građana već na računima, potrošačka se groznica nastavlja.
Ekonomski analitičari, futuristi i ostali poznavatelji prilika u trgovini kažu da je još prerano reći na kojoj bi se brojci mogla zaustaviti prosinačka računica Porezne uprave, no slažu se kako je sigurno da će biti veća od lanjskih rekordnih 17,5 milijardi kuna u svim djelatnostima.
Hrvatska gospodarska komora i ove se godine drži po strani s predviđanjima. No pita li se za osobno mišljenje predsjednika Udruženja trgovine HGK te čelnika križevačkog KTC-a Ivicu Katavića, i on smatra da će blagdanska potrošnja sigurno biti veća, prvenstveno zbog inflacije koja je prisutna čitave godine i u listopadu je iznosila 13,2, a kad je riječ o hrani i bezalkoholnim pićima, visokih 19,7 posto, piše Večernji list.