Na vrhu zimska idila i pripreme za Snježnu kraljicu. U podnožju najskuplja žičara kao uspavana ljepotica. Umjesto da prevoze skijaše, ove gondole parking napuštaju samo za testne vožnje jer Sljemenska žičara još čeka ključnu dozvolu, onu za buku.
Iz Državnog inspektorata odgovorili su Matei Ćorić da još nisu dobili rezultate mjerenja buke. Voditelj projekta kaže da rade na tome. Buku namjeravaju smanjiti tako da smanje brzinu.
"Vozit će srednjom putnom brzinom do tri-četiri metra u sekundi. Četiri do pet minuta će produžiti samo trajanje vožnje", rekao je voditelj projekta Goran Radić.
Morat će uložiti još dodatnih 800 tisuća kuna. Iako ''spava'', na njezinu održavanju radi 30-ak radnika.
"Tu i tamo moraju se provozati da bi se baterije napunile, moraju se provoditi kontrolna ispitivanja bez obzira na to radi li ili ne", objasnio je.
Kako ne radi, za grad prihoduje nula kuna, ali zato ćemo kredit za nju plaćati idućih 14 godina, 50 milijuna kuna na godinu.
"Ja mislim da je svima u interesu i gradu i državi da se ona stavi u funkciju. Da ne govorim koliko je ona preopterećenje za ZET", izjavio je zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević.
Jer plaćena je kao suho zlato. Zato USKOK i dalje po tom pitanju provodi izvide. Potvrđeno je to Dnevniku Nove TV. Kako stvari stoje, i za ovu Snježnu kraljicu svjetski skijaši do vrha bi mogli na noge.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr