Nakon dvije godine pauze, 2. i 3. svibnja održava se godišnja konferencija o komunikacijama koju organizira Hrvatska udruga za odnose s javnošću – HUOJ. KOMferenciju je ugostio Hilton Garden Inn u Zagrebu.
Dvije ključne teme koje su obilježile ovogodišnje izdanje KOMferencije su krizno komuniciranje i konačno pozicioniranje odnosa s javnošću kao upravljačke funkcije u svakoj organizaciji.
Pandemija, potresi, rat i politika - čija je uloga uspješno se nositi sa svim izazovima, aktualne su teme ovogodišnje KOMferencije te pokazuju da su upravo komunikacija i odnosi s javnošću nezaobilazan dio strateškog donošenja odluka članova uprave svake organizacije.
Kriza kao prilika za pozicioniranje PR struke
Predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću Mario Aunedi Medek izjavio je da je zadovoljan što su se PR-ovci ponovno okupili uživo kako bi diskutirali o kriznom komuniciranju koje je danas najvidljiviji dio posla odnosa s javnošću.
U uvodnom panelu razgovaralo se o ratu narativa između Rusije i Ukrajine. Panelisti su govorili o ograničenoj slobodi te o opasnostima novinarskog izvještavanja. Bilo je izuzetno zanimljivo čuti razmišljanja sudionika panela profesora Davora Bobana, profesorice Jelene Jurišić, predsjednika HND-a Hrvoja Zovka te istaknutog novinara Dragana Nikolića koji su se dotaknuli informacijskog rata preko društvenih mreža kakav dosad nismo vidjeli, ali i slobode i ograničenja izvještavanja s obje strane.
"Na neki način je krizna komunikacija možda najvidljiviji i neprepoznatljiviji dio posla koji PR-ovci rade. Mislim da smo mi kao industrija ovo razdoblje "iskoristili" za pozicioniranje i da su donositelji odluka puno svjesniji danas koliko je PR kao struka važan kad se donose odluke koje se tiču javnosti" – napomenuo je predsjednik HUOJ-a.
U okviru prvog dana KOMferencije program je obuhvatio i brojne trend teme koje se tiču komunikacijske industrije. Poseban interes sudionika izazvao je panel pod nazivom "Što smo naučili od pandemije" u kojoj su Boris Jokić i Dragan Bagić u ulozi panelista analizirali cijenimo li danas znanje više i jesmo li kao društvo napredovali.
Uz sve negativno što smo tijekom pandemije kao pojedinci, ali i kao zajednica iskusili, kao ono pozitivno istaknuli su povećanu svijest o važnosti ulaganja u odnose, kako na privatnom tako i na poslovnom području te temu mentalnog zdravlja koja je kao nikad ranije izbila u fokus.