IPAK SE KREĆE

Možete li vjerovati? U Hrvatskoj će vlakovi voziti brzinom do 160 kilometara na sat

Slika nije dostupna
Na željezničkoj pruzi Hrvatski Leskovac - Karlovac 8. rujna započet će obimni građevinski radovi, a tijekom gradnje kolosijeka i obnove kolodvora neće biti prekinut željeznički promet.

''Prekidi prometa događat će se samo iznimno i to u prvih nekoliko mjeseci radova", stoji u odgovoru Korporativnih komunikacija HŽ Infrastrukture Hini, uz napomenu da je uvjet kod pregovaranja o izvođenju radova bio "da se radovi izvode pod prometom", odnosno "uz ometanja prometa koliko god je to manje moguće".

Po riječima karlovačke županice Martine Furdek Hajdin, koja je prethodnih godina sudjelovala u pripremi tog projekta, kaže da je bilo odlučeno da se ne smije obustavljati željeznički prijevoz te poručuje da učenici, studenti, zaposleni, dnevni migranti i svi ostali putnici ne trebaju brinuti o tome. Novi se kolosijek, naime, postavlja uz postojeći, koji ostaje u funkciji.

Paralelno s gradnjom pruge i rekonstrukcijom postojećeg kolosijeka, radit će se i obnova kolodvora i stajališta na cijeloj trasi, pa su tako u tijeku i aktivnosti oko obnove Kolodvora Karlovac.

"On je zaštićeno kulturno dobro, a ipak nije u reprezentativnom stanju. Zgrade i okoliš sada su neugledni, čak bih rekla opskurni, a trebali bismo biti, i bit ćemo opet ponosni na to bogatstvo", rekla je Furdek Hajdin u povodu početka radova.

Pročitajte i ovo NA TERENU Ekipa Dnevnika Nove TV krenula je vlakom do Karlovca: "Svaki dan putujem i svaki dan kasnim, i ujutro i popodne"  
Pročitajte i ovo bilo je i vrijeme Započela renesansa koja je Hrvatskoj itekako potrebna: Iz Osijeka do Pule putuje se više od 24 sata

HŽ Infrastruktura je krajem srpnja u Karlovcu s konzorcijem Strabag AG, Strabag d.o.o., Strabag Rail te s tvrtkom AŽD Praha potpisala ugovore o 2,7 milijardi kuna vrijednim radovima na rekonstrukciji postojećeg i izgradnji drugog kolosijeka 44 kilometara pruge Hrvatski Leskovac - Karlovac, u kojima su i obnove kolodvora i stajališta. Radovi bi trebali završiti do ožujka 2025. godine, nakon čega će se vlakovi voziti brzinom do 160 kilometara na sat.