Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nova studija

Dvoboj Facebook-seks, što mislite tko je pobjednik?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ljudi to rade ujutro u krevetu, noću na kauču te povremeno i na poslu. ispada kako je jedna od aktivnosti kojoj je doista teško odoljeti. Za one kojima su odmah pomislili na seks, odmah razočaranje, jer je riječ o Facebooku i emailu.

Nova studija pokazuje kako je teže odoljeti pisanju statusa na Facebooku ili provjeri emaila, nego želji za seksom. Provedena je u Njemačkoj na 205 sudionika u dobi od 18 godina ili starijih, s ciljem utvrđivanja je li lako odoljeti svakodnevnim željama i potrebama, prenosi Wired.

Pročitajte i ovo Liječnici proučavaju nove sojeve koronavirusa - 1 Problem nedostatka cjepiva Dok traje bitka oko cjepiva: U svijetu su čak četiri tisuće mutacija koronavirusa, spominje se i mogući slovenski soj Malostonski zaljev (Foto: Dnevnik.hr) Ugrožen Malostonski zaljev: Školjkari trpe veliku štetu zbog norovirusa, a sada kamenicama prijeti nova opasnost

>> Poznanstvo s Facebooka: Ubio tinejdžericu nakon samo sedam sati!

Studiju je predvodio Wilhelm Hofmann sa Sveučilišta u Chicagu, a svaki sudionik dobio je BlackBerry mobitel s uputom da istraživačima koji prate tijek studije javljaju svakih pola sata ako osjećaju posebnu želju za spavanjem, hranom, seksom, pušenjem, pićem ili surfanjem po internetu.

Uvjerljivi pobjednik među svakodnevnim potrebama i željama je želja za jelom, dok je na drugom mjestu spavanje i na trećem potreba za bezalkoholnim osvježenjem, kao što je vidljivo u priloženoj tablici. Četvrto mjesto pripalo je medijima, odnosno internetu. Čak 71 posto sudionika u toj kategoriji, imao je veliku potrebu provjeravati svoje emailove, dok je njih 65 posto istu potrebu osjećalo za korištenjem Facebooka, Twittera ili drugih društvenih mreža.

Seks u čitavoj toj priči dolazi tek na dalekom devetom mjestu, od njih ukupno 15.

Nadalje, kad su sudionici pokušali potisnuti želju za, primjerice, korištenjem Facebooka, u tom konkretnom slučaju, njih 42 posto u tome nije uspjelo, dok je u slučaju odolijevanja želji za seksom, to pošlo za rukom čak 90 posto sudionika studije.

Hofmann je istaknuo kako studija predstavlja ključan dio zagonetke o problematičnom korištenju medija, jer pokazuje kako su sudionici imali velikih teškoća u odolijevanju potrebe za korištenjem novih medija, obzirom na njihovu dostupnost u bilo kojem trenutku. Kao rezultat toga javlja se osjećaj trenutnog zadovoljstva bez pretjerano uloženog truda.

Ipak, neki znanstvenici kažu kako želju za internetom i seksom ne treba trpati u isti koš. 'Imati seks ili staviti na Twitter najnoviji rezultat bajzbol utakmice' Htio bih vjerovati kako se tu radi o kruškama i jabukama', istaknuo je Coye Chesire sa Sveučilišta Berkeley.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene