Mayer je u subotu, nešto iza ponoći, poslala email naslovljen 'PB&J' (proces, birokracija i zastoji) svim zaposlenicima, a zapravo se radi o prikupljanju želja i ideja zaposlenika Yahoo-a, koje bi pomogle u unaprjeđenju rada, rezultate te u rješavanju problema.
Pročitajte i ovo
Račun tvrtke blokiran
SKANDAL u Splitu: Direktorica optužena da je oštetila državu za 17 milijuna kuna
Smijenjena direktorica ZL Zadar postala savjetnica s većom plaćom
>> 'Ili radite brže, ili ću naći nekog tko radi brže od vas!'
U email poruci se navodi što je Mayer već učinila za Yahoo, otkako je došla na čelo te tvrtke, a neki od navedenih primjera su besplatna hrana za sve zaposlenike, duži rad u uredu i uklanjanje rampi s parkirališta. Mayer razmišlja i o tome da svi zaposlenici Yahoo-a dobiju iPhone, no to nije navedeno u poruci.
'Vidite li problem i znate kako ga riješiti? Želite li pronaći s kolegama rješenje o rješavanju problema? Pošaljite nam svoje ideje ili neka se vaš glas jasno čuje jednostavno tako što ćete glasovati', poručila je u poruci Mayer.
Možda najveća poruka dolazi podno teksta, gdje je Mayer napisala 'Radim do kasno kako bi pokrenula ovu kompaniju, a isto biste i vi trebali učiniti'.
Jedan zaposlenik Yahoo-a za Business Insider je rekao kako je Mayer osvojila njegovu naklonost upravo tim emailom. 'Zastarjeli procesi i birokracija su najveći neprijatelji inovacije i učinkovitosti', smatra neimenovani zaposlenik Yahoo-a te dodaje kako je svjestan da se promijene neće dogoditi preko noći.
'Imam povjerenja u tvrtku i Marissu i doista se nadam kako će ova tvrtka ponovno biti velika', zaključio je.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.