Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Domišljati ucjenjivači

'Dajte besplatan ručak ili ćete dobiti lošu ocjenu'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Vlasnik jednog od restorana tvrdi da mu svakog tjedna ucjenjivači pojedu 30 obroka - besplatno.

Skupina domišljatih ucjenjivača tražila je u britanskim hotelima i restoranima besplatnu hranu i smještaj kako ne bi o njima pisali loše kritike u Trip Advisoru.
Prema pisanju Daily Maila, prevaranti su osoblju govorili kako će na stranici ostaviti loše komentare ako ne dobiju bolju uslugu ili im se ne smanji račun. Brojni vlasnici hotela, restorana i B&B objekata iz cijele Velike Britanije prijavili su porast gostiju koji koriste Trip Advisor za ucjenjivanje i prijetnje.

Pročitajte i ovo Ilustracija laseri na ratnim brodovima Novo moćno oružje moći će pogoditi kovanicu s udaljenosti od jednog kilometra, a to će koštati tek malo više od 11 eura Američki vojni zrakoplovi na nosaču aviona Hutisti odgovorili raketama Napadi u Jemenu: Amerikanci i Britanci unišili tri podzemna skladišta oružja

Takvi bi gosti, ispričali su ogorčeni vlasnici, prijetili da će ako ne dobiju bolju bocu vina, besplatan desert ili prepolovljeni račun ostavljati loše komentare i ocjene za njihove objekte.
Martin Couchman, izvršni direktor British Hospitality Association, kazao je kako razgovaraju s Trip Advisorom kako da riješe ovaj problem.
'Osobe koje prijete restoranima i hotelima s lošom ocjenom u Trip Advisoru kako bi dobile besplatnu uslugu su sve veći problem. Teško je ponekad dokazati da vas netko ucjenjuje i mi savjetujemo vlasnicima da ne daju ništa besplatno onima za koje sumnjaju da imaju loše namjere', poručuje Couchman.
Vlasnik jednog od restorana Craig Savage tvrdi da od tisuću objeda koje svakog tjedna posluži 30 daje besplatno onima koji prijete objavom loših kritika.


FOTO Ovo se jede u najboljem restoranu na svijetu

'To obično izgleda tako da mušterija dođe u restoran i kaže osoblju kako je ona kritičar Trip Advisora. Tada odmah znam da će nešto poći po zlu. U normalnim okolnostima, kada posjetitelj nije zadovoljan ponudimo mu desert ili besplatnu bocu vina. No, samoprozvani kritičari se obavezno žale na jelo ili uslugu, a kada ga pitamo kako se možemo iskupiti, garantirano će reći da žele nešto besplatno', ispričao je novinarima Craig Savage.
Međutim, poseban problem su oni koji su toliko zlonamjerni da ostavljaju loše komentare a da u restoran nisu nogom kročili.


Stoga ugostitelji smatraju kako bi Trip Advisor trebao imati politiku da se njegovi ljudi ne razotkrivaju prilikom posjeta restoranu ili hotelu. U Trip Advisoru kažu kako su problem s ucjenjivačima shvatili vrlo ozbiljno te su pozvali vlasnike da im odmah dojave kada ih primjete, prije nego što uspiju ostaviti komentar na stranici koja je jedna od najpopularnijih za ocjenjivanje usluge u ugostiteljskim objektima.

 

 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene