Ovaj crossover koncept donosi kombinaciju dinamičnih voznih karakteristika specifičnih za visoko-performansne sportske automobile i proizvođačevu stručnost u razvoju quattro pogona koji pruža jednako kvalitetnu izvedbu u cestovnim, trkaćim ali i off-road voznim uvjetima.
Pročitajte i ovo
Audi redizajnirao A3 Sportback
Za kraj ljeta - Audi RS5 kabriolet
Audi je razvio Nanuk Quattro Concept izložbeni automobil u suradnji s dizajnerima iz tvrtke Italdesign Giugiaro. Konačan rezultat je sportski automobil za sve dobi i ukuse i za sve vozne površine koji se jednako samopouzdano osjeća na trkaćoj stazi kao i na autocesti ili na zavojitim seoskim cestama, a užitak u vožnji pruža i u off-road uvjetima bilo na pijesku ili snijegu.
Konceptualni dvosjed pogoni novo-razvijeni V10 TDI motor postavljen uzdužno s prednje strane stražnje osovine. Ovaj moćni 5.0-litreni dizelaš dostavlja preko 544 KS i čak 1.000 Nm okretnog momenta pri vrlo niskih 1.500 o/min. Njegova twin-turbo jedinica uparena je sa 7-stupanjskim S-Tronic mjenjačem.
Audi Nanuk Quattro Concept na vazi pokazuje oko 1.900 kg. S takvim specifikacijama do stotke ubrzava za 3.8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h. Inovativan sustav upravljanja toplinom s odvojenim petljama za hlađenje i posebno reguliranom uljnom pumpom doprinose izvrsnoj potrošnji goriva od tek 7.8 l/100km.
Ovjes s dvostrukim potpornjakom nalazi se na prednjoj i stražnjoj osovini na čijim se krajevima nalaze 22-inčni kotači omotani gumama dimenzija 235/50 sprijeda i 295/45 straga. Karbon-keramičke kočnice mogu podnijeti vrlo visoke temperature te su izuzetno otporne na abrazije.
Podesivi zračni ovjes s elektronički kontroliranim amortizerima najnovije je što Audi pruža. Vozač može ručno prilagoditi odmak od tla u tri faze, na normalan odmak, 30mm niže ili 40mm više. Ovaj sustav također kontrolira visinu same karoserije ovisno o brzini vožnje i predviđenoj ruti na temelju podataka iz navigacijskog sustava. Tako, na primjer, na autocesti karoserija ostaje snižena čak i kad se Nanuk Quattro Concept kreće polagano. Ona se automatski podiže kad automobil skrene na makadamsku cestu.
Audi Nanuk Quattro Concept ima međuosovinski razmak od 2.710mm. U dužinu mjeri 4.541mm, u širinu 1.990mm a u visinu 1.337mm. Glavna struktura automobila jest proizvođačeva ultralaka, aluminijska Space Frame struktura. Komponente izrađene od karbonom ojačane plastike korištene su za izradu karoserije koja je obojana u Extreme Red boju.
Dinamična dnevna svjetla naglašavaju proizvođačev potpis kad se automobil upali a ista također služe i kao dinamični indikatori za skretanje. Nešto doista posebno jest što se događa tijekom promjene s kratkih na duga svjetla što omogućava Audijeva nova Matrix LED tehnologija. Kad se u vožnji koriste kratka svjetla, automobil izgleda čisto i otvoreno, a pomalo ščučureno i fokusirano kad su upaljena duga svjetla, kao divlja zvijer koja se sprema na napad.
►►► Kako izgleda izrada Audi Quattro S1 monstruma!
►►► Jel postoji brutalniji karavan?
Unutrašnjost izložbenog crossover koncepta čak je očekivano minimalistička. Arhitektura putničkog prostora podređena je instrumentnoj ploči. Karbonski otok naglašava cijeli kokpit i ukazuje na snažnu usmjerenost ka vozaču.
Svi kontrolni elementi, uključujući i prekidače za elektronički kontroliran zračni ovjes, okrugli gumb na dodir za navigaciju i multimediju te ručice za indikatore za promjenu smjera, smješteni su na središnjem grebenu i na upravljaču. Sjedala sa sklopivim naslonjačima, isturenim bočnim potporama i ugrađenim naslonima za glavu, također se mogu elektronički podešavati. Audi je u unutrašnjost ugradio i tzv. phone-box za punjenje mobilnih telefona.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.