Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Jel postoji brutalniji karavan?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Novi Audi RS6 Avant postavlja nove standarde za vrhunske performanse i svakodnevnu upotrebljivost.

Novi Audi RS6 Avant je pravi visoko-performansni sportski automobil za svakodnevnu vožnju. Za karakter automobila i beskompromisan sportski tuning zaslužan je Quattro GmbH, podružnica Audi AG-a. Modeli s oznakom RS najsnažnije su verzije svake modelske linije koje dolaze u kombinaciji sa stalnim quattro pogonom na sva četiri kotača za izvanrednu upravljivost i držanje, a sve to zajedno upakirano je u vizualno suptilan i elegantan te izuzetno funkcionalan automobil za svakodnevnu vožnju.

4.0-litreni TFSI motor koji je predstavljen prošle godine savršen je primjer strategije ''downsizinga'' njemačkog proizvođača u klasi visoko-performansnih automobila. Pod poklopcem novog Audi RS6 Avanta, ovaj twin-turbo V8 motor dostavlja izuzetno veliku izlaznu snagu koja pruža samopouzdanje u bilo kakvim voznim uvjetima.

Zapremnine 3.992cc dostavlja maksimalnih 560 KS koje postiže u rasponu od 5.700 do 6.700 o/min uz konstantnih 700 Nm maksimalnog okretnog momenta na raspolaganju u rasponu od 1.750 do 5.500 o/min.

Za ubrzanje od 0-100km/h potrebno mu je tek 3.9 sekundi dok postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h. U standardnoj konfiguraciji maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h dok s opcionalnim Dynamic paketom ta brojka raste na 280 km/h. Za one koji žele svih 305 km/h, potrebno je zaokružiti Dynamic Plus paket na popisu dodatne opreme.

Novi Audi RS6 Avant uz ovakve performanse nudi i vrlo učinkovitu potrošnju goriva od tek 9.8 l/100km. Neki od čimbenika koji doprinose ovakvoj brojci su novi Stop/Start sustav koji dolazi kao dio standardne opreme te inovativan sustav upravljanja toplinom. Potrošnja goriva smanjena je za oko 40 posto u odnosu na prethodni model.

Još jedna inovativna tehnologija za učinkovitiju potrošnju goriva primijenjena u novom Audi RS6 Avantu jest COD (cylinder on demand) sustav. Pri niskim i srednjim opterećenjima i brzinama, ovaj sustav zatvara usisne i ispušne ventile cilindara 2, 3, 5 i 8. Agregat tada radi kao 4-cilindrični motor dok vozač ponovno ne ubrza malo agresivnije. Promjena s rada s četiri cilindra na punih osam cilindara odvija se u tek nekoliko stotinki sekunde.

4.0-litreni TFSI motor uparen je s 8-stupanjskim Tiptronic mjenjačem sa skraćenim prijenosnim omjerima. Automatski mjenjač nudi D i S način rada. Niže brzine vrlo su usko raspoređene a svojim kratkim prijenosnim omjerima nude sportske performanse dok duga osma brzina smanjuje potrošnju.

 

►►►   Audi RS4 Avant

►►►   Audi RS Q3 – 5.2 do 100 km/h



Novi Audi RS6 Avant dolazi opremljen quattro stalnim pogonom na sva četiri kotača s Torque Vectoring sustavom za optimalnu raspodjelu okretnog momenta u čijem srcu leži središnji diferencijal s automatskom blokadom.

Novi RS6 Avant prvi je Audijev RS model koji dolazi standardno opremljen s posebno dorađenim zračnim ovjesom. Dinamično podešenje adaptivnog zračnog ovjesa RS6 Avanta spušta visinu automobila za 20mm. Ovaj sustav kombinira rad zračnog ovjesa s kontroliranim radom amortizera te u obzir uzima uvjete na cesti, stil vožnje i odabrani način rada putem Audi Drive Select sustava čime vozač može utjecati na rad ključnih komponenti.

Audi kupcima novog RS6 Avanta također nudi tvrđi sportski ovjes s Dynamic Ride Control (DRC) funkcijom kao alternativu adaptivnom zračnom ovjesu. Sportski ovjes s DRC-om koristi čelične opruge i trosmjerno podesive amortizere.

Što se tiče kočione snage, ni ovdje kupci novog RS6 Avanta neće ostati razočarani. Na prednjoj osovini nalaze se kočioni diskovi od 390mm s crnim, 6-klipnim kočionim kliještima. Kupci se pritom mogu odlučiti i za crvena kočiona kliješta a na popisu dodatne opreme nalaze se i karbon-keramički kočioni diskovi promjera 420mm. U potonjem slučaju kočiona kliješta obojana su u antracit sivu boju. ESC sustav dolazi sa Sport načinom rada te se također i može u potpunosti deaktivirati.

Novi Audi RS6 Avant standardno dolazi opremljen s 20-inčnim kovanim naplatcima u sedmerokrakom dizajnu s duplim krakovima izvedenim u visokom sjaju. Opcionalni 21-inčni lijevani naplatci dostupni su u tri varijante, srebrnoj boji visokog sjaja, poliranoj crnoj i poliranoj titanij sivoj boji.
Karoserija ima veliku ulogu u stupnju upravljivosti automobila. 20 posto karoserije izrađeno je od aluminija dok je tu i mnoštvo komponenti od čelika visoke čvrstoće. Novi Audi RS6 Avant na vazi pokazuje gotovo 100 kg manje od svog prethodnika.

Brojni stilski detalji naglašavaju pripadnost visoko-performansnog Avanta RS liniji. Najupečatljiviji su mat aluminijski dodaci na karoseriji, crna zaštitna rešetka u visokom sjaju na prednjem kraju automobila, branici, pragovi, proširenja karoserije i posljednje ali ništa manje važno, veliki krovni spojler. Na stražnjem kraju dojam upotpunjuje difuzor i dvije velike, eliptične ispušne cijevi koje ukazuju na performansni potencijal Audijevog sportskog karavana.

Elegantan sportski interijer novog RS6 Avanta u potpunosti je dizajniran s naglaskom na vozača. Mjerni instrumenti imaju crne pozadine, bijele brojke i crvene igle. Ključan je i multifunkcionalan, trokraki upravljač s ravnim dnom dok dojam upotpunjuju osvijetljeni ulazni pragovi a mjerač okretnog momenta i ekrani za MMI kao i DIS (Driver Information System) nose RS logo.

Novo u ponudi s RS-ovim DIS-om je indikator promjene brzine. Kako se broj okretaja povećava tako se mijenja boja indikatora iz zelene do crvene dok indikator svijetli isprekidano kada se broj okretaja približi crvenom.
Prikaz odabranog stupnja prijenosa, pritisak, temperatura ulja i digitalni brzinomjer također su dio DIS-a kod RS6 Avanta.

RS sportska sjedala s naglašenim bočnim potporama i integriranim naslonima za glavu s RS6 logom dolaze u sklopu standardne opreme. Sjedala su presvučena kombinacijom crne Alcantare i kože a središnji dijelovi estetski su naglašeni romboidnim prošivima.

Audi RS6 Avant dolazi standardno opremljen s dva sportski oblikovana stražnja sjedala. Opcionalno se može naručiti stražnja klupa za tri osobe. Prtljažnik je obujma 1.680 litara.

Novi RS6 Avant dolazi s prilično bogatim standardnim paketom koji uključuje Xenon Plus svjetlosne sklopove, LED stražnja svjetla, sustav kontrole pritiska zraka u gumama, osvijetljene ulazne pragove, podesivi sustav informiranja vozača (DIS), Parking Plus sustav, Cruise Control, trozonsku automatsku klimu, MMI Navigation Plus s MMI Touch funkcijom i proizvođačev audio sustav sa 10 zvučnika.

Na popisu dodatne opreme pak nalaze se LED prednji svjetlosni sklopovi jedinstvenog dizajna, keramičke kočnice sprijeda i straga, sportski diferencijal na stražnjoj osovini te sportski ovjes s Dynamic Ride Control funkcijom.

Dynamic, Dynamic Plus i Comfort paketi kao i gotovo svaka vrhunska opcija dostupna za ovu modelsku liniju dostupna je i za performansni RS6 Avant. To znači da je na raspolaganju Head-Up Display kao i visoko-performansni pomoćni sustavi te Bang & Olufsen Advanced Sound System sa 15 zvučnika i 1.200 wata. Bluetooth online telefon savršeno nadopunjava MMI Navigation Plus sustav te omogućava povezivanje i korištenje Audi Connect usluga.

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene