Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Hranu koja dolazi u plavom pakiranju potrošači doživljavaju zdravijom u usporedbi sa pakiranjima drugih boja, navodi nedavno istraživanje.


Prehrambena industrija koja želi postići uspjeh i dobru prodaju na tržištu trebala bi za svoje nisko masne proizvode birati plavo pakiranje. 

Vezani članci Ilustracija Provjerite zalihe: Opozvan još jedan proizvod zbog previše pesticida Ilustracija Dok jedni gladuju, drugi bacaju: "U Hrvatskoj se po stanovniku baci oko 71 kilogram hrane godišnje"

Uz percepciju zdravlja, izgleda da plava boja navodi potrošače da unose manje hrane pa bi se plava boja mogla itekako dobro marketinški iskoristiti.

Prema istraživanju, plava boja također daje osjećaj pouzdanosti proizvoda te potiče svijest o higijeni.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju