Nevjerojatna priča stiže iz Norveške, u kojoj je padobranac imao bliski susret s meteoritom u zraku, a da za to isprva nije niti znao. Srećom, kamera na njegovoj kacigi uhvatila je "uljeza" i otkrila koliko je zapravo bio blizu smrtnoj opasnosti.

Anders Helstrup je prije dvije godine skakao padobranom pored mjesta Hedmarka u Norveškoj i za njega je to bilo samo još jedno padobransko iskustvo, sve dok nije pogledao snimku s kacige. Na snimci je vidio kako poveći kamen prolazi svega nekoliko metara ispred njega velikom przinom, a kad je snimku odnio stručnjacima i zatražio njihovo tumačenje, iznenadio se, jer su mu rekli da je ispred njega prohujao meteorit u takozvanom "tamnom letu", prenosi universetoday.com.

Vezani članci Meteorit je prsnuo iznad Kube i rasuo se po kućama u dva grada (Foto: AFP) - 1 Meteorit pao na zapadni dio Kube, uzrokovao jaku eksploziju i porazbijao prozore u dva grada Slika nije dostupna Deseci kamera zabilježili jarki bljesak na nebu, uslijedila snažna eksplozija i podrhtavanje

Meteorit koji je prošle godine pao na Zemlju, DONIO sastojke ŽIVOTA

"Tamni let" meteorita događa se kad se kamenje iz svemira, tijekom raspadanja u višim slojevima atmosfere uspori, ohladi i više ne isijava svjetlost zbog velike topline. Dvije pune godine Helstrup i norveški astrofizičar Pål Brekke, držali su taj meteorit kao tajnu. "Bio sam dio tima istražitelja i držao tajnu dvije godine u nadi da ćemo pronaći taj meteorit", objasnio je Brekke.

Unatoč svemu, meteorit još uvijek nije pronađen, a snimka koju je Helstrup napravio tijekom skoka padobranom nedavno je objavljena na internetu, kao pokušaj da se što više ljudi uključi u potragu za meteoritom.

U prvom od dva video koja možete vidjeti niže priložena nalazi se originalna snimka, a kamen se može primijetiti oko 20-te sekunde. U drugom videu možete pogledati i čitavu priču.

Helstrup polaže velike nade u pronalazak tog meteorita, a norveški geolog Hans Amundsen smatra kako se zasigurno i radi o meteoritu. "Ne može biti ništa drugo. Oblik mu je tipičan za meteorite - svježa fraktura s jedne strane, dok je druga zaobljena", istaknuo je Amundsen.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju