Nije bio niti svjestan pogibelji

Nevjerojatna snimka bliskog susreta padobranca i meteorita!

Nevjerojatna priča stiže iz Norveške, u kojoj je padobranac imao bliski susret s meteoritom u zraku, a da za to isprva nije niti znao. Srećom, kamera na njegovoj kacigi uhvatila je "uljeza" i otkrila koliko je zapravo bio blizu smrtnoj opasnosti.

Anders Helstrup je prije dvije godine skakao padobranom pored mjesta Hedmarka u Norveškoj i za njega je to bilo samo još jedno padobransko iskustvo, sve dok nije pogledao snimku s kacige. Na snimci je vidio kako poveći kamen prolazi svega nekoliko metara ispred njega velikom przinom, a kad je snimku odnio stručnjacima i zatražio njihovo tumačenje, iznenadio se, jer su mu rekli da je ispred njega prohujao meteorit u takozvanom "tamnom letu", prenosi universetoday.com.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Bez žrtava i štete Otkriven uzrok misteriozne eksplozije - Pao je meteorit! Slika nije dostupna Šaljiv video VIDEO 'Prava' reakcija ruskih vozača na eksploziju meteorita

Meteorit koji je prošle godine pao na Zemlju, DONIO sastojke ŽIVOTA

"Tamni let" meteorita događa se kad se kamenje iz svemira, tijekom raspadanja u višim slojevima atmosfere uspori, ohladi i više ne isijava svjetlost zbog velike topline. Dvije pune godine Helstrup i norveški astrofizičar Pål Brekke, držali su taj meteorit kao tajnu. "Bio sam dio tima istražitelja i držao tajnu dvije godine u nadi da ćemo pronaći taj meteorit", objasnio je Brekke.

Unatoč svemu, meteorit još uvijek nije pronađen, a snimka koju je Helstrup napravio tijekom skoka padobranom nedavno je objavljena na internetu, kao pokušaj da se što više ljudi uključi u potragu za meteoritom.

U prvom od dva video koja možete vidjeti niže priložena nalazi se originalna snimka, a kamen se može primijetiti oko 20-te sekunde. U drugom videu možete pogledati i čitavu priču.

Helstrup polaže velike nade u pronalazak tog meteorita, a norveški geolog Hans Amundsen smatra kako se zasigurno i radi o meteoritu. "Ne može biti ništa drugo. Oblik mu je tipičan za meteorite - svježa fraktura s jedne strane, dok je druga zaobljena", istaknuo je Amundsen.