Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Šef Googlea kaže kako su prednosti koje nam tehnologija donosi često puno veće u odnosu na potencijalne probleme s privatnosti


Google i Facebook jedni su od glavnih razloga zbog kojih se posljednjih godina sve više priča o privatnosti na internetu (koja po mnogima niti ne postoji). Iako su za brojne stvari korisnici sami krivi jer namjerno dijele sve informacije o sebi i često imaju otvoren profil na Facebooku te su sve njihove (privatne) objave i fotografije dostupne svima, često su za te probleme krive ove kompanije konstantno donoseći nova i zbunjujuća pravila privatnosti.

Evo kako od Googlea zatražiti da vas izbriše s tražilice

Vezani članci Slika nije dostupna Dolaze terminatori: Dominantna vrsta više neće biti ljudi, nego – roboti! Slika nije dostupna FOTO On je budući vladar Googlea!

Google je tako od kompanije sa sloganom 'ne budi zao' postao 'veliki brat' koji zna sve što radimo, kojim stranicama surfamo i koju glazbu slušamo, dok se mnogi groze njihovih servisa poput Street Viewa koji, smatraju neki korisnici, u potpunosti uništavaju privatnost. No, Googleov izvršni direktor Larry Page ne slaže se s tim te kaže kako sve što njegova kompanija i njeni inženjeri rade ima samo jedan cilj – poboljšati način na koji živimo.

U razgovoru za NY Times Page je rekao kako, iako ljudi često prigovaraju zbog privatnosti na internetu, jednom kada vide koliko je tehnologija korisna i može nam pomoći u svakodnevnom životu, više ih nije toliko briga za to. Kao jedan od najboljih primjera istaknuo je upravo Street View servis – na početku su ga ljudi smatrali nametljivim, a danas je svima jako koristan.

'To ne utječe previše na privatnost ljudi', dodao je Page i rekao da je tehnologija 'jednostavno takva' i da su često prednosti koje nam tehnologija donosi puno veće u odnosu na potencijalne probleme s privatnosti. Jedna od stvari za koju se on zalaže jest i pretraživanje zdravstvenih kartona pacijenata te vjeruje da bi, kada bi oni bili dostupni svima, odnosno kada bi mogli nešto naučiti na temelju tih informacija, sljedeće godine mogli spasiti 100 tisuća života.

Ponovno udar na privatnost: Ovo je potpuno novi nivo uhođenja na Facebooku!

Novinari Cneta napominju kako bi njegove riječi sigurno imale veći značaj kada bi on bio jedan od svjetskih lidera koji može 'mijenjati svijet', a ne da je na čelu oglašavačke kompanija koja veliki novac zarađuje upravo pretraživanjem takvih stvari na internetu, odnosno kako su stvari za koje se zalaže i koje prikazuje kao opće dobro, u biti u interesu povećanja profita njegove kompanije.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook