Objavljena je fascinantna snimka putanje ISON-a, kometa koji prolazi izrazito blizu Sunca, zbog čega bi se mogao raspasti.

NASA je objavila fascinantnu snimku kometa ISON-a, na kojoj se vidi njegova putanja tijekom pet dana - od 20. do 25. studenoga.

Vezani članci Ilustracija Za velik dio Hrvatske izdana upozorenja zbog vrućina i sunca: Mnogi ih ignoriraju, a na tihu prijetnju se zaboravlja Slika nije dostupna SPEKTAKL 'S NEBA' Planet Merkur vidljiv u tranzitu između Zemlje i Sunca

Na snimci, koju je zabilježila posebna oprema na letjelici STEREO, Sunce se nazire s desne strane, Zemlja je u središtu, Merkur gore lijevo, dok ISON juri prema Suncu 'ispod' Zemlje.

Komet ISON približava se Suncu

Sudbina ovog kometa je prilično neizvjesna, s obzirom da prolazi izrazito blizu Sunca. Čak i ako 'preživi' vrućinu, prijeti mu Sunčeva gravitacija, zbog čega bi se mogao raspasti.

Komet su u rujnu 2012. otkrila dva astronoma amatera uz pomoć Ruske međunarodne znanstvene optičke mreže (ISON), po kojoj je komet i dobio ime.

U vrijeme otkrića bio je izuzetno sjajan, s obzirom na veliku udaljenost iza orbite Jupitera, najavljujući veliki svemirski spektakl kad se približi Suncu.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju