Prema glavnom producentu Netflixa, Neilu Huntu, do 2025. godine ili čak i prije, bit će nam dostupni servisi oblikovani prema našim potrebama, odnosno online stranice znat će točno što želimo čitati, gledati... i prije nego ih otvorimo. Svatko će time dobiti svoj personalizirani kanal, piše Daily Mail.
Pročitajte i ovo
Najviše se twita u SAD-u
Pola milijarde korisnika Twittera!
Kina: 132 milijuna korisnika interneta
'Naša vizija je da ne vidite više niz naslova iz kojih morate izabrati', rekao je Hunt.
Evo kako nas tehnologija oblikuje! A i mi nju...
Netflix u planu ima uskoro korisnicima prikazivati do četiri TV emisije ili filma za koje misle da želi gledati, temeljem emisija koje su gledati prethodnog tjedna.
A kada bude povezan s društvenom mrežom, Netflix će moći prepoznati raspoloženje korisnika na temelju njegovih postova te na taj način sugerirati filmove.
U Netflixu zaključuju: kako se personalizacija bude usavršavala, sve će manje ljudi htjeti gledati standardne televizijske kanale.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook