Prema glavnom producentu Netflixa, Neilu Huntu, do 2025. godine ili čak i prije, bit će nam dostupni servisi oblikovani prema našim potrebama, odnosno online stranice znat će točno što želimo čitati, gledati... i prije nego ih otvorimo. Svatko će time dobiti svoj personalizirani kanal, piše Daily Mail.
'Naša vizija je da ne vidite više niz naslova iz kojih morate izabrati', rekao je Hunt.
Evo kako nas tehnologija oblikuje! A i mi nju...
Netflix u planu ima uskoro korisnicima prikazivati do četiri TV emisije ili filma za koje misle da želi gledati, temeljem emisija koje su gledati prethodnog tjedna.
A kada bude povezan s društvenom mrežom, Netflix će moći prepoznati raspoloženje korisnika na temelju njegovih postova te na taj način sugerirati filmove.
U Netflixu zaključuju: kako se personalizacija bude usavršavala, sve će manje ljudi htjeti gledati standardne televizijske kanale.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Iz minute u minutu
UŽIVO Procurile prve informacije o vještačenju mobitela majke nestale Danke: "Na dan nestanka obrisala je puno poruka i poziva"
-
ugrožavanje istrage
MUP se oglasio o nestanku male Danke, uputio važan apel
-
teška nesreća
FOTO Stravični prizori s mjesta pogibije motociklista: Automobil završio na krovu