Na 430 milijuna kilometara

FOTO Planet s VIŠE vode od Zemlje pronađen u Sunčevom sustavu

Potraga za vodenim svjetovima odvela je astronome u mnoge kuteve svemira, no čini se kako postoji jedan, koji nam je, usporedno sa svima dosad, i najbliži. Od Zemlje je udaljen tek 429 milijuna kilometara.

Ceres je otkriven 1801. godine te se isprva mislilo kako se radi o planetu, ali ga se ubrzo preklasificiralo u asteroid, a tek odnedavno je proglašen patuljastim planetom. Smješten je u asteroidnom pojasu između Planeta Marsa i Jupitera, u našem Sunčevom sustavu.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Svemirski misterij FOTO Znanstvenici već godinama ne mogu objasniti ovu fotografiju! Slika nije dostupna Podsjetnik Jeste li znali za ove nevjerojatne činjenice o svemiru?!

Teleskop Herschel se pobrinuo da Ceres postane iznimno poseban patuljasti planet u Zemljinom susjedstvu, jer je po prvi put otkrio vodu na tom mini planetu, a kako prenosi PopSci, vjerojatno se radi o jako puno vode.

NASA planira misiju prema njačudnijem objektu u Sunčevom sustavu!

Herschel je koristeći infracrveni spektar otkrio tragove vodene pare kojoa se uzdiže sa Ceresa. Astronomi vjeruju da, kad se taj mini planet promjera 944 kilometara približi Suncu, dio njegove ledene površine se otopi. Astronomi tvrde kako bi čitav Ceres, da se otopi, proizveo više vode nego što je ima na Zemlji.

NASA je već poslala sondu "Dawn" prema Ceresu, a u proljeće 2015. godine na Zemlju će stići i prvi konkretni podaci o tom patuljastom planetu, odaslani upravo s te sonde.