Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Facebook se već neko vrijeme zalaže za novi dizajn svog News Feeda, no čini se kako korisnici ipak misle drugačije.


Facebook je prije nekoliko mjeseci najavio redizajn ove popularne društvene platforme koji se trebao dogoditi nekada u ožujku, no čini se kako ovaj redizajn neće dospjeti na 'Zid' svih korisnika, prenosi američki Mashable.

Vezani članci Slika nije dostupna FOTO OVAKO izgleda novi Facebook! Slika nije dostupna Hakirali privatne fotografije Marka Zuckerberga s Facebooka!

Mike Isaac is AllThingsD navodi kako je Facebookov dizajn trenutno u stanju stagnacije i neće biti primjenjen na korisničke profile svih svojih korisnika, kao što je to bilo najavljivano.  

Facebookov glasnogovornik potvrdio je kako tvrtka i dalje radi na testiranju svoj novog dizajna kako bi dobila povratnu informaciju svojih korisnika o istome te ga na taj način što bolje prilagodila njihovim potrebama i očekivanjima.

Facebookov News Feed uskoro DRUGAČIJI!

Novi izgled trebao bi sadržavati 3 glavne značajke: veće fotografije, upravljanje s više sadržaja istovremeno i dizajn kojime bi Facebook poprimio izgled svog smartphone izdanja.  

Zuckerberg je nerijetko naglašavao kako bi se radilo o dizajnu koji bi nalikovao novinama, jer smatra kako bi cilj Facebooka prvenstveno trebao postati čitanje i prikupljanje vijesti. 'Ono što želimo ponuditi korisnicima jest kopija najboljih personaliziranih novina na svijetu', izjavio je Zuckerberg.

Prisjetimo se, nedavno je Facebook uveo novi algoritam News Feeda, željevši tako potaknuti korisnike na čitanje i dijeljenje što kvalitetnijeg sadržaja te na taj način napraviti podjelu između nekvalitetnog i kvalitetnog sadržaja.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook