Tek što su se ukrcali na let, pilot kompanije Easyjet kazao je putnicima da napuste avion i odbio je poletjeti zbog "neobičnog mirisa koji se osjetio u stražnjem dijelu kabine".
Pilot je smrad opisao kao kemijski, no nije ga osjetio nitko osim njega, a avion je pregledala i ekipa zadužena za to.
No, to nije pomoglo putnicima koji su satima na arodromu čekali bez ikakve informacije. Djelatnici aerodroma nisu im mogli pomoći jer također nisu dobili više informacija od Easyjeta.
Aviokompanija koja otkaže let, putnicima je dužna osigurati hranu, vodu i smještaj, ali djelatnici kompanije otišli su kućama, a putnici su ostali na aerodromu čekati, ispričali su putnici za Independent.
Kompanija Easyjet još se nije oglasila o ovom incidentu, javlja Independent.
-
Bolno suočavanje
Potresna snimka Vukovarke koja više od 30 godina traži oca: "Reci mi gdje su njegove kosti! Pred mojim očima si ga odveo!"
-
Rast kredita
Sad je pravi trenutak da se riješite minusa na računu, ali i zadužite: Presudno je da jedno imate na umu
-
Središnji SAD
Sravnjene kuće, odneseni krovovi: Deseci tornada pogodili državu, najavljeni novi udari