Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Američko-australski medijski magnat Rupert Murdoch napustio je svoje upravljačke dužnosti u tvrtkama koje kontroliraju The Sun, Times i Sunday Times


Murdoch se prošlog tjedna povukao iz upravnih vijeća News International Groupa, Times Newspaper Holdingsa i News Corp Investmentsa, piše ta stranica pozivajući se na podatke iz upisnika trgovačkog suda.

Po tim informacijama, Rupert Murdoch je podnio ostavku i u više američkih medijskih kuća, ali nadležne američke vlasti još nisu objavile u kojima. Zaposlenici The Suna, Timesa i Sunday Timesa primili su u subotu dopis u kojemu ih se obavještava o ostavci njihova direktora, pišu britanski mediji.

Vezani članci Švedski premijer Stefan Lofven Švedski premijer podnio ostavku: "Ovo je najteža politička odluka koju sam donio" Jerry Hall i Rupert Murdoch Bivša manekenka za kojom su ludjeli i slavni pjevači skrasila se s 90-godišnjim mogulom, zli jezici ih uopće ne zanimaju

>> Rupert Murdoch u Hrvatskoj: 'Bit će uzbudljivo ako pobijede Španjolsku!'

U dopisu se ističe da će Murdoch i dalje biti 'potpuno angažiran' na radnom mjestu predsjednika News Internationala, piše na svojoj internetskoj stranici The Guardian, drugi dnevnik koji želi otkupiti dionice grupacije. Murdochova britanska grupacija nije u subotu navečer bila dostupna na upit agencije France Presse.

Kako navodi The Telegraph na svojoj internetskoj stranici, Murdochova kompanija predstavila je ostavku kao 'obično pospremanje kuće prije podjele koncerna' koja je već bila najavljena. News Corp će se razdvojiti na dvije tvrtke: manju koja će se baviti medijsko-nakladničkom djelatnosti i puno veću, za filmsko-televizijsku djelatnost.(Hina)

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.