Praćeno zdravlje 68.946 ljudi

Može li organska prehrana smanjiti rizik od razvijanja tumora? Petogodišnja studija pokušala naći odgovor

Organska hrana/Ilustracija (Foto: AFP)
Organska hrana/Ilustracija (Foto: AFP) Foto: Afp
Mnogima je poznato da je prehrana temeljana na organskoj hrani dobra za zdravlje. Međutim, može li organska hrana – tj. hrana prilikom čijeg uzgoja nisu korištena umjetna gnojiva, pesticidi i steroidi za rast – zaista smanjiti rizik od pojave tumor? Autori nedavno objavljene studije pet su godina pratili zdravstveno stanje 68.946 ljudi kako bi došli bliže odgovoru na to pitanje.
Dodajte DNEVNIK.hr u omiljeni Google izvor
Još aktualnosti
 
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene