Razvijena nova metoda

Revolucija u kreiranju matičnih stanica?!

Kineski su znanstvenici pronašli 'siguran i jednostavan način' za kreiranje matičnih stanica, otkriće koje bi moglo uvelike pomaknuti granice razvoja tzv. terapeutskog kloniranja kod generiranja tkiva i organa za liječenje bolesti.

Način na koji su kineski znanstvenici razvili novu metodu zahtijeva poznavanje psihologije i biologije, ali dovoljno je reći da se radi o manipulaciji određenih molekula - onih manjih, da budemo precizni.

Pročitajte i ovo Darivanje matičnih stanica na Korzu - 2 Zaklada Ana Rukavina "Puno ljudi čeka u redu": U hvalevrijednoj akciji građani se okupili da bi pomogli malenoj Riti Predsjednik uručio odlikovanja - 6 Transplantacija matičnih stanica Milanović odlikovao kremu hrvatske medicine: "Vi ste mala moćna gomila koja je dosegla svjetski vrh"

'Male molekule imaju prednosti jer mogu biti propusne stanice, isplativije su, a može ih se lakše sintetizirati, očuvati i standardizirati', napisali su znanstvenici u radu objavljenom u časopisu Scienece, a piše Global Post.

Korištenjem nove metode znanstvenici su uspjeli proizvesti nekoliko zdravih miševa.

Vjeruju da će im rezultati pomoći u stvaranju 'funkcionalno poželjnih staničnih vrsta' za stvaranje organa i tkiva kod ljudi, koristeći lijekove radije nego genetsku manipulaciju.

>> Iz matičnih stanica proizveli jajašce, stvoren zdrav miš

Ovog tjedna, japanska je vlada odobrila prvo ispitivanje matičnih stanica koje uključuje stanice samog pacijenta. Tijekom ispitivanja znanstvenici će pokušati izliječiti sjepoću tako što će zdrave stanice pokušati proizvesti iz pacijentove kože.

Takav se način uvelike razlikuje od uzimanja stanica iz embrija što je postupak koji je još uvijek sporan diljem svijeta.

Japansko je istraživanje objavljeno u časopisu Cell.