15.000 putnika pogođeno je krizom na londonskom aerodromu Heathrow, neki od njih prtljagu čekaju i 12 sati.
Pročitajte i ovo
Potjerali turiste
Pobuna na našem otoku: "Vrhunac je bio kad mi je čovjek ušao u kuću i pitao gdje je toalet"
Objavljeni podaci
Pale brojke u turizmu: Samo jedan sektor bilježi rast, a poznato i kojih gostiju ima najviše
Policija na terenu
Užas na istoku Hrvatske! U rijeci pronađeno tijelo
Najavio pravnu borbu
Nekad uspješni poduzetnik, danas deložiran iz stana: "Sve su mi oduzeli. Dug je najedanput narastao"
Potraga u tijeku
Međimurje pod opsadom, policajac poslao poruku ubojici: "Ako ovo vidi ili sluša..."
Uprava aerodroma zatražila je od avioprijevoznika otkazivanje 10 posto letova kako bi oslobodila terminale 2 i 3.
Jedna od tvrtki, EasyJet, priopćila je da će prilagoditi broj letova operativnim problemima koji su se pojavili u zračnoj luci.
Ova odluka pogodila je tisuće britanskih turista koji su isplanirali odmore izvan zemlje.
Nakon nekoliko tjedana otkazivanja letova zbog kadrovske krize kaos na aerodromu kulminirao je tijekom vikenda, a bolja situacija nije ni u ponedjeljak, piše Daily Mail.
Očekuje se da će kaotično stanje pogoditi putnike koji stižu s čak 90 posto letova.
Otkazuju letove
Virgin Atlantic otkazao je letove za New York i Los Angeles, a British Airways planirao je manji broj otkazivanja, među kojima su letovi za francuski Toulouse i polasci iz Marseillea.
Putnici se žale da u dugotrajnom čekanju ostaju bez zaliha hrane i vode.
Kriza osoblja u zračnim lukama nije novost, zato se putnicima savjetuje da dođu satima prije planiranog leta jer se suočavaju s dugim redovima čekanja na pregled i prijavu.
Tijekom pandemije mnoge su tvrtke otpuštale djelatnike, no sada se bore za svaku novu osobu koju bi mogle zaposliti kako se ovakve situacije ne bi događale.
"Ispričavamo se zbog smetnji s kojima su se putnici suočili protekli vikend", izjavio je glasnogovornik Heathrowa.
Tehnički problemi
"Tehnički problemi koji utječu na sustave prtljage doveli su do toga da zatražimo od zračnih prijevoznika koji se koriste terminalima 2 i 3 smanjenje rasporeda u ponedjeljak. To će nam omogućiti da minimiziramo trajne probleme i molimo sve putnike da najnovije informacije potraže kod svojih avioprijevoznika", dodao je.
Putnici su se u ponedjeljak suočili s redovima u zračnoj luci Bristol, Manchester i Heathrow već od 4 sata ujutro.
Jedan od putnika kazao je: "Čekam u redu sat vremena, nisam prošao ni osiguranje. Razina stresa je ogromna."
Problem na Heathrowu pojavio se još u petak, kad su čelnici otkrili "tehničku pogrešku", a onda je počeo ogroman zaostatak isporuke prtljage.
Stotine putnika satima čekaju kako bi došle do svojih stvari nakon što su sletjele na Heathrow.
Iz uprave aerodroma poručuju da čine sve kako bi svi putnici koji lete dalje mogli doći do svoje prtljage te da je prtljaga odgovornost avioprijevoznika, a ne zračne luke.
Šokantne fotografije gomile prtljage putnika na Heathrowu podijeljene su na društvenim mrežama.