Uznemiravanje žena, Ilustracija
Uznemiravanje žena, Ilustracija Foto: gett

Njemački medijski div Axel Springer priopćio je u ponedjeljak da je otpustio Juliana Reichelta, glavnog urednika Bilda, jednog od svojih najprodavanijih tabloida, nakon napisa u listu New York Times o njegovim navodnim nepriličnim odnosima sa zaposlenicama.


Reichelt je ranije ove godine bio na privremenom dopustu, nakon što je priznao da je imao ljubavne afere sa zaposlenicama tvrtke, ali je internom istragom utvrđeno kako nije došlo do zlouporabe moći.

Axel Springer priopćio je kako je tvrtka, nakon najnovijih medijskih napisa, "dobila nove uvide" u Reicheltovo ponašanje. "Uprava je otkrila da Julian Reichelt čak ni nakon dovršene istrage provedene ovog proljeća, nije jasno razdvojio privatni od profesionalnog života", te da nije govorio istinu, stoji u priopćenju tvrtke.

Reichelt nije zasad odgovorio na upit za komentar. Izvršni direktor Axel Springera, Mathias Doepfner, pohvalio je Reicheltova postignuća u novinarstvu, ali je ustvrdio kako ga nije moguće zadržati.

Dan ranije, The New York Times objavio je kolumnu u kojoj iznosi pojedinosti Reicheltovih afera. Navodi detalje njegova odnosa s mlađom zaposlenicom, koja je tijekom istrage kompanije među ostalim posvjedočila da ju je Reichelt pozivao u hotel nedaleko od ureda radi seksa.

Njemačka izdavačka grupacija Ippen pripremala je objavu istraživačkog članka o zlouporabi ovlasti u Axel Springeru, ali je članak povučen iz tiska uz objašnjenje kako Ippen ne želi stvoriti dojam da pokušava nanijeti financijsku štetu jednom od svojih konkurenata.

U pismu koje je Reuters dobio na uvid, Ippenov istraživački tim, čije se istraživanje bavilo navodima o uznemiravanju žena u Axel Springeru, posebno od strane Reichelta, izrazio je svoju šokiranost time što njihov članak, koji je trebao izaći u nedjelju, nije objavljen.

U svojem pismu čelniku te izdavačke grupacije, četvero novinara Ippena tvrdi da su predstavnici Axel Springera kontaktirali Ippen.

Ippen niječe da je odluka o povlačenju teksta donijeta pod utjecajem Axel Springera, a iz te su grupacije pak objavili kako se Axel Springer zalaže za transparentnost, da se u načelu ne protivi kritičkom izvještavanju, te da tvrtka ne raspolaže informacijama da je itko iznutra pokušao zaustaviti objavljivanje tog članka.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju