Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Internet im nepoznanica

Online stranice kandidata sadržajno manjkava i dizajnerski zastarjele

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Predizborna kampanja je na pola puta, a bitka za gradove vodi se na svim poljima pa tako i onom virtualnom. Većina kandidata za gradonačelnike ima svoje internetske stranice kako bi se što više približili i mlađem izbornom tijelu. Provjerili smo kakve su i što sadrže.

Nije važno samo imati internetsku stranicu, nego je i dobro iskoristiti. A to, čini se, kandidati na lokalnim izborima još nisu shvatili. Program i životopis za većinu su kandidata vrhunac kreativnosti. Sadržajno manjkave, a dizajnerski zastarjele - ocjena je koja vrijedi za njihove internetske stranice. Netko se, međutim, ipak izdvojio. 'Meni osobno je najbolja stranica Ivana Kurete, sadržajno je dobra, vizualno super', kaže glavna urednica portala Dnevnik.hr Daniela Delale-Nađ.

Pročitajte i ovo Promotivno pivo Andree Jerenić, kandidatkinje za gradonačelnicu Zaboka - 2 PRIVLAČE PAŽNJU Jedna kandidatkinja svoje lice stavila je na pivo, a Blaženko Boban svojim promotivnim materijalom zapalio je društvene mreže Provjereno: Stiže nam predizborni cirkus - 9 Smijemo sa, a plače nam se Izborni cirkus je pred vratima, natječu se komičari, pjevači, optuženici, pa čak i – Sizif!: "Kod nas se korupcija percipira kao nešto normalno"

Ni Vojko Obersnel, doduše, nimalo ne zaostaje za aktualnim splitskim gradonačelnikom. Osim klasičnih sadržaja Obersnel se nije propustio pohvaliti svime što je učinio za Rijeku, a zanimljiva je i rubrika 'točno – netočno'. Na stranici ima i igricu.

Stranica Milana Bandića vrvi raznim sadržajima, no vizualno i nije privlačna. Bandić ne propušta zabilježiti ni kulinarske recepte, a s njim možete izgraditi i arenu. Naravno, u interaktivnoj igrici. Među lošijim stranicama su one Vesne Buterin i Ante Đapića. 'Ukoliko političari računaju na mlade, a u svojim kampanjama se itekako pozivaju na mlade onda bi im bilo dobro da ulažu u Internet', smatra Delale-Nađ.

Nerijetko ima i privatnih sadržaja poput omiljene glazbe i fotoalbuma, a upravo su to sadržaji kojima se mogu približiti mladom biračkom tijelu.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene