Maske se nerijetko nose ispod brade umjesto na licima, a istovremeno je na obali najveći broj novozaraženih.
Pročitajte i ovo
Turizam naš svagdašnji
Hrvatska turistička zajednica hvali se dobrim brojkama: Počinje promocija za novu godinu
''STAY SAFE IN CROATIA''
Ministrica Brnjac o planovima za nadolazeću turističku sezonu: ''Imali smo dobra iskustva, svakako bi mogla biti bolja od prethodne''
Više o turizmu u doba korone s dr. sc. Krešimirom Dabom, pročelnikom Odjela za turizam na Visokoj školi Edward Bernays razgovarala je reporterka Dnevnika Nove TV Karla Trstenjak.
Na pitanje novinara o tome možemo li očekivati da se sezona održi ako se ne pridržavamo mjera jer se borimo između zdravlja i opstanka gospodarstva, Dabo je kazao: "Odgovor je lagan - iznimno je važno držati se epidemioloških mjera. Vidimo što se događa našim konkurentima na tržištu i što se događa uslijed porasta novozaraženih".
Bitan manifestacijski turizam
"Odgovor je vrlo jasan - važno je držati se epidemioloških mjera, cijepiti se i na taj način pokušati sačuvati sezonu kako bi ona trajala duže nego je trajala prošle godine", dodao je Dabo.
O tome jesu li nam nužna velika okupljanja i partiji u klubovima, Dabo kaže kako je manifestacijski turizam bitan, ali da treba uzeti u obzir i ono što se trenutno događa.
"Međutim, isto je tako jako važno uzeti u obzir ono što nam se trenutno događa i okolnosti u kojima se trenutno nalazimo. Manifestacije kao takve i okupljanja velikog broja ljudi na istom mjestu može biti iznimno problematično u specifičnim okolnostima u kojima se trenutno nalazimo", objasnio je Dabo.
Navodi da je jako važno u sektoru turizma da ostanemo dosljedni i na niskim brojkama jer će nam to spasiti, a možda potencijalno i produžiti sezonu.
Otkazane brojne manifestacije
Otkazane su brojne manifestacije pa se postavlja pitanje jesu li gostima dovoljni samo more i smještaj.
"Prvo je važno naglasiti da prema nekim posljednjim istraživanjima sektor kulture najmanje generira novozaražene i to je informacija koja nam može biti korisna u kreiranju kulturnog i turističkog proizvoda", rekao je Dabo.
"Manifestacijski turizam, posebice s naglaskom na izvedbene umjetnosti, na kulturu i umjetnost generalno, jako, jako je važno u sektoru turizma. To je put kojim se možemo uspješno brendirati", kazao je Dabo.
"More i sunce nisu dovoljni da bi ispričali priču o Hrvatskoj, bez obzira što su to sjajni aduti. Mi puno govorimo o značaju kulturnog turizma u Hrvatskoj, svih manifestacija, događanja i objekata. To su naglasci koji su izuzetno bitni", istaknuo je Dabo.
Manje ljudi na otvorenom i uz pridržavanje mjera
"Turisti to žele, žele na suvremeni način čuti, vidjeti i upoznati destinaciju u koju su došli, a kultura tu neminovno pomaže i kreira identitet po koji su turisti došli", dodao je.
O tome kako možemo prilagoditi novom normalnom u turizmu i izvučemo najbolje što se može iz situacije, Dabo navodi: "Posebice ako govorimo u kontekstu manifestacija, možda je važno usmjeriti se prema minijaturama, manifestacijama s manjom količinom ljudi, na otvorenim prostorima i uz pridržavanje epidemioloških mjera".
"Pitanje je kako će se organizator postaviti i kako će uspjeti događaj organizirati do kraja", zaključio je Dabo.
Dakle, veliki naglasak je i na kulturi. A kako bi se sve manifestacije ipak mogle održati, makar i pod posebnim uvjetima - trebamo se pridržavati mjera za očuvanje zdravlja.
Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr