U četvrtak se u večernjim satima u Đakovu dogodila potencijalno vrlo opasna situacija - teretni vlak velikom je brzinom prolazio, a rampa nije bila spuštena.


Rampa na pružnom prijelazu u Đakovu u četvrtak u večernjim satima, nešto nakon 23:20, nije bila spuštena u vrijeme kada je prugom prolazio teretni vlak.

Inače rampu ručno spušta djelatnik HŽ-a, no u to vrijeme iz nekog razloga to nije učinio pa je bila samo puka sreća da na prijelazu u to vrijeme nije bilo nikoga.

Prolazak vlaka uz podignutu rampu snimila je reporterka Dnevnika Nove TV Matea Drmić.

Ilustracija, nalet teretnog vlaka na automobil Tragedija kod Varaždina: Vlak naletio na automobil na pružnom prijelazu, jedna osoba poginula

Vlak, ilustracija Vlak na pružnom prijelazu naletio na automobil: "Valjda nije ni pogledao jer nema rampe, samo je nastavio voziti"

Dobili smo odgovor iz HŽ-a. Njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

''Radno vrijeme kolodvora Đakovo je do 22 sata. Međutim, željeznički promet može se odvijati i nakon tog vremena. U tom slučaju strojovođa vlaka pisanim putem obaviješten je o postupanju prilikom nailaska na željezničko-cestovni prijelaz.

To konkretno znači da radi sigurnosti svih sudionika u prometu strojovođa postupa sukladno čl. 129. i čl. 130. Pravilnika o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom (NN 107/16). Strojovođa je prije željezničko-cestovnog prijelaza dužan zaustaviti vlak. Nakon što se uvjeri da sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko željezničko-cestovnog prijelaza, nastavlja vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko ŽCP-a. Nakon toga nastavlja vožnju najvećom dopuštenom brzinom.

Napominjemo da se na taj način postupilo i u navedenom slučaju. Strojovođa vlaka obaviješten je da se uređajem za zatvaranje navedenog željezničko-cestovnog prijelaza ne rukuje te da mora postupiti sukladno navedenom Pravilniku'', rekli su iz HŽ-a.

Što se videa tiče, napominju da je strojovođa vozio dopuštenom brzinom.